۶ ترند میکاپ جذاب که در هفته مد لندن ۲۰۲۴ دیدیم

بعد از بررسی نمایش خیره‌کننده میکاپ در هفته مد نیویورک، حالا نوبت لندن هست. قبلا هم گفته بودیم که هفته‌های مد فقط برای نمایش کالکشن‌های لباس نیستن، در حقیقت هر کدوم از این کت‌واک‌ها که می‌بینید به تنهایی یک نمایشگاه کامل از دستاوردهای صنعت زیبایی و آرایش دنیا در کنار معرفی ترندهای احتمالی آینده هم هستن.

امسال با حضور مدل‌های معروف مثل جورجا می جگر و نائومی کمپبل توی هفته مد لندن بخش زیادی از توجه‌ها به استایل‌های جدید اسطوره‌های مد جلب شد. مثلا تو نمایش سیمونه روچا، مدل‌ها ابروهایی به شکل گل‌های رز خاردار داشتن و تو نمایش JW Anderson، مدل‌ها کلاه‌گیس‌های موهای خاکستری کوتاه روی سرشون بود که از جسارت نسل جدید از نمایش غرورآمیز (و نه خجالت‌آمیز)  موهای خاکستری حکایت می‌کرد. (اگه به فلسفه جاری در پس این موهای خاکستری علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم این مقاله رو از دست ندین.)

بیایید باهم نگاهی به ترندهای داغ آرایش و موی پاییز و زمستان ۲۰۲۴ لندن بندازیم:

آرایش اسموکی غلیظ

توی هفته مد نیویورک هم چشمای اسموکی و تیره مد به شدت تکرار شده بود، اینجا هم همینطور بود. توی نمایش فروف و هویشان ژانگ، مدل‌ها آرایش چشم مشکی غلیظ داشتن و تو نمایش یو هان وانگ، آرایش اسموکی چشم کمی پخش و ملایم بود. (یاد بگیرید: آموزش آرایش اسموکی)

میکاپ چهره برافروخته

توی نمایش بربری و سوزان فانگ، مدل‌ها صورتهایی گرگرفته داشتن. با لبانی قرمز (به‌تازگی بوسه‌ای آتشین) به همراهش رژگونه‌ای یه رنگ ملایم و آرایش چشمشون هم خیلی کم‌رنگ بود.

موهای سبک رسمی

یه ترند جالب دیگه هم موهای مرتب و اتوکشیده‌ی خانم‌های مدیر بود! توی نمایش هلن آنتونی، مدل‌ها موهای صاف و بلند با یه فرق عمیق داشتن که از یه طرف به پشت سرشون ریخته بود. توی نمایش هریس رید هم  از اتو موی دایسون استفاده کردن که موهای مدل‌ها رو صاف و بعدش گوجه‌ای جمع کرده بودن.

استایل دهه ۶۰ میلادی

امسال استایل مدلهای هفته مد نیویورک انگار به دهه ۶۰ برگشته بود! تو نمایش کانر ایوز و KNWLS، مدل‌ها موهای فر و تل‌های پهن داشتن و آرایش چشمشون هم یه ترکیب آبی و نارنجی خوشگل بود. تو KNWLS هم یه مدل موی خیلی کوتاه و مد روز به سبک پانک دیدیم.

سبک حرفه‌ای از کوکت

احتمالا یادتون هست که چه مقاله‌ مفصلی درمورد سبک کوکت‌ (Coquette core) منتشر کرده بودیم، خب خبر اینکه این ترند هنوزم زنده‌اس!

توی نمایش سیمونه روچا، مدل‌ها ابروهای با پولک‌کاری به شکل گل رز داشتن و توی نمایش بورا Aksu هم مدل‌ها موهای بافته‌ی رمانتیک با کلاه‌های خوشگل داشتن.

موهای خاکستری با رژلب قرمز مات

6 ترند میکاپ جذاب که در هفته مد لندن 2024 دیدیم

امسال JW Anderson یک نمایش از “آرایش قدرتمند”ارائه داد که با استفاده از یه رژلب قرمز مات و کلاسیک به دست اومده که مدل ها رو به شخصیت‌هایی قدرتمند تبدیل کرده بود.

اونها ظاهرهای ساده و پررنگ رو با هم ترکیب کردن. توی یک گروه از مدلها از رژ قرمز استفاده شد و روی گروه دیگه ظاهر کلاسیک پسرونه‌ی JW Anderson با تمرکز روی ابروهای پسرونه و پوست ورزشکارانه و درخشان پیاده شد.

بخوانید:  میکاپ یخی؛ چطور چشمان را یخ‌زده، سرد و زمستانی آرایش کنیم؟

اما موها چطور؟ مدل هایی با موهای دم اسبی پایین و یه فرق مشخص کنار سر در کنار مدل‌هایی با موهای کوتاه و فر به رنگ خاکستری گرافیت. این ترکیب با اون رژهای قرمز مات، قطعا تاثیرگذار بود!

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!