راهنمای کامل آرایش اسموکی + ویدئو؛ در چند گام ساده چشمانی جذاب خلق کنید

میکاپ اسموکی در دو نسخه روز و شب

آرایش اسموکی کامل شده (شب)

بی‌شک آرایش اسموکی یکی از کلاسیک‌ترین و البته (هنوز) موثرترین راهکار برای جلب توجه مخاطب به سوی چشمان شماست!

اگر می‌خواهید گام به گام یاد بگیرید چطور یک میکاپ اسموکی بی نقص انجام دهید، به جای درستی آمده‌اید! ما قبلا درمورد مراحل انجام آرایش لایت ( یا به عبارتی: میکاپ ساده و نامحسوس) مفصلا صحبت کرده بودیم؛ حالا در این آموزش ساده  به زبان خودمانی یاد می‌گیرید چطور دو نوع متفاوت از آرایش اسموکی جذاب برای چشمان خود ایجاد کنید.

 

مراحل آرایش اسموکی روز

آرایش اسموکی مرحله 1مرحله ۱: پرایمر سایه چشم

همان ابتدا بگوییم که پرایمر سایه چشم برای داشتن یک آرایش چشم بادوام و بی نقص کاملا ضروری است! این اسلحه مخفی زیبایی به شما اطمینان می‌دهد که سایه چشم شما به این زودی پاک نمی‌شود. در مورد آرایش اسموکی هم از انجاکه تمرکز صرفا روی چشمان است، پس این پرایمر بسیار حیاتی خواهد بود.

 

 

آرایش اسموکی مرحله 2مرحله ۲: سایه چشم روشن به عنوان سایه اولیه

از یک سایه چشم روشن و یک قلم آرایشی بِلِندر شروع کنید. سایه را بر روی تمام بخش پلک متحرک خود بزنید. هنگام انجام آرایش اسموکی، همیشه باید از روشن به تیره کار کنید. این باعث می‌شود ترکیب رنگ‌ها با هم آسان‌تر شود.

 

آرایش لایت مرجله 3

مرحله ۳: تاکید روی ناحیه با سایه چشم متوسط

یک سایه چشم با تون متوسط بردارید و شروع به اعمال آن از خط پایینی مژه پایینی و حرکت آن به سمت گوشه بیرونی چشم کنید. به این ترتیب، از زیاده‌روی در آرایش دودی و خارج شدن از شکل طبیعی چشمان جلوگیری می‌کنید. سپس از گوشه خارجی چشم به گوشه داخلی پیشروی کنید.

 

راهنمای کامل آرایش اسموکی + ویدئو؛ در چند گام ساده چشمانی جذاب خلق کنیدمرحله ۴: اعمال سایه چشم تیره

برای اتمام کار، یک سایه چشم تیره بردارید و روی پلک متحرک و همچنین گوشه بیرونی چشم خود اعمال کنید. برای نامحسوس کردن مرز سایه‌ها، سایه‌های متوسط و تیره را مخلوط کنید.

 

آرایش اسموکی مرحله 5مرحله ۵: ریمل حجم دهنده قوی

با یک ریمل حجم دهنده خوب، روحی تازه در مژه‌های خود بدمید. با استفاده از سری قلم موی کوچک ریمل می‌توانید مژه هایی پرپشت و بدون انباشتگی و به‌هم‌ریختگی داشته باشید.

 

 

 

مراحل آرایش اسموکی شب 

آرایش اسموکی مرحله 6مرحله ۱: اضافه کردن سایه بیشتر به چشم

از اینجا به بعد تقویت میکاپ اسموکی روی چشمان شما آسان خواهد بود. فقط کافی است یک سایه چشم باز هم تیره‌تر بردارید و آن را به پلک متحرک و خط مژه پایینی خود اعمال کنید و حالتی ذغالی ایحاد کنید.

 

 

آرایش اسموکی مرحله 7مرحله ۲: خط چشم

اضافه کردن خط چشم باعث خواهد شد مژه‌های شما باز هم ضخیم‌تر به نظر برسند و این بخشی مهم از یک میکاپ اسموکی است! یک مداد چشم کاجال را در امتداد خط مژه بالایی و پایینی بادقت بکشید و آن را با یک قلم آرایشی مخلوط کنید تا به شکل دودی درآید. سپس با یک سایه چشم شیمر روشن در گوشه داخلی چشم و زیر ابرو رنگی متمایز ایجاد کنید.

بخوانید:  مدل موهای مناسب برای صورت مربعی

 

 

آرایش اسموکی مرحله 7مرحله ۳: چشمانی اغواکننده و گربه‌ای

با ریمل از گوشه داخلی تا گوشه خارجی چشم، شروع به تیره کردن تک تک مژه های خود کنید تا به اثری مانند چشمان گربه برسید.

 

 

 

 

 

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!