ترندهای کفش ۲۰۲۴؛ از مدرسه‌ای و پاشنه گربه‌ای تا ورنی و ساتن

بهار ۱۴۰۳ در راهه و وقتشه که با ایده‌های جدید، استایلت رو به‌روز کنی. یه عالمه ترند جذاب تو دنیای مد منتظرن که امتحانشون کنی، ما مدتهاست که ترندهای شوهای مد بهار ۲۰۲۴ و حتی بعد از اون رو دنبال می‌کنیم و الان میتونیم بهتون بگیم که ترندهایی در راهه. تو این مقاله می‌خوایم ۱۰ تا از ترندترین کفش‌های سال جدید رو بهتون معرفی کنیم:

با شروع سال جدید، ترندها و مدل‌های جدید هم به سرعت شکل می‌گیرن و البته بعضی ترندهایی که از قبل دوستشون داشتیم هم ادامه پیدا می‌کنن. یه سری از مدل‌های محبوبمون مثل بالرین‌ها و پاشنه‌های کوتاه (تو رنگ‌های مختلف از قرمز گیلاسی تا مشکی کلاسیک) هنوز هم پرطرفدارن، و یه عالمه مدل جدید هم بهشون اضافه شدن. تو این فصل طراح‌ها خیلی با جنس‌ها بازی کردن و مدل‌های کلاسیک با یه روکش جدید از جنس‌هایی مثل تور، ساتن، چرم و ورنی دوباره متولد شدن. پس یک نگاهی بهشون بندازیم:

بوت گشاد و راحت

ترندهای کفش 2024؛ از مدرسه‌ای و پاشنه گربه‌ای تا ورنی و ساتن

با پایان زمستان، بوت‌های بلند که تا مچ پا می‌اومدن دیگه از مد افتادن و جای خودشون رو به مدل‌های لَخت و آزاد دادن. این مدل‌ها خیلی راحتن و می‌تونید باهاشون استایل‌های مختلفی بسازید.

با شلوار جین گشاد میتونید یه استایل لش بزنید یا با جوراب شیشه‌ای و یه پیراهن بافتنی یه استایل شیک و مجلسی می‌تونید داشته باشید. انتخاب با خودتونه!

کفش پاشنه گربه ای

کفش پاشنه کوتاه

پاشنه‌های کوتاه دوباره مد شدن و تو رنگ‌ها و جنس‌های مختلف تو بازار پیدا می‌شن. این پاشنه‌های نازنین جایگزین‌های خوبی برای پاشنه‌های بلند و اذیت‌کننده هستن و خیلی هم راحت‌ترن.

کفش ورنی براق

کفش ورنی براق

کفش‌های چرم ورنی براق دوباره محبوب شدن و می‌تونن هر استایلی رو شیک و مجلسی‌تر کنن.

حتی با یه شلوار جین و تی‌شرت ساده هم می‌تونید از این کفش‌ها استفاده کنین و یه استایل جذاب داشته باشین.

کفش ساتن لطیف

کفش ساتن لطیف

ساتن همیشه یه انتخاب شیک و زنانه بوده و امسال هم تو دنیای کفش‌ها ترند شده.

می‌تونید یه جفت کفش پاشنه‌بلند ساتن رنگی بخرید و استایلتون رو خاص کنید یا یه جفت کفش ساتن تخت و ساده برای استفاده روزمره انتخاب کنید.

کفش‌های مدرسه‌ای

کفش مدرسه ای

اگه چند فصل پیش عاشق کفش‌های لافر پرادا شده بودید، تبریک میگم.. میتونید خوشحال باشید چون این مدل کفش‌ها هنوز هم تو مد هستن و تو سال ۲۰۲۴ هم ترند محسوب می‌شن.

“کفش‌های مدرسه‌ای” با مدل‌های جدیدتر و پاشنه‌های لژدارتر، استایل شما رو شیک‌تر و امروزی‌تر می‌کنن.

کفش سبک کوکت (Coquette)

کفش سبک کوکت (Coquette)

اگه چیزی در مورد استایل “کوکت-کور” نشنیدین، حتما حتما یه دور  این مقاله استایل زن عشوه‌گر رو بخونین تا از دنیا عقب نمونین! این اونجا گفتیم که این استایل پر از ظرافت و زنانگیه، تو سال جدید هم تو دنیای کفش‌ها به شدت ترند شده.

یه جفت کفش پاشنه‌بلند با پاپیون صورتی یا یه جوراب توری می‌تونن استایل شما رو با این ترند هماهنگ کنن.

کفش توری به سبک لوکس آرام

کفش توری به سبک لوکس آرام

خب اگه درمورد سبک کوکت چیزی نشنیدین، احتمالا در مورد سبک لوکس آرام یا Quiet Luxury هم چیزی نشنیدین. (غصه نخورین! برای هر سبکی ما یک مقاله آموزشی داریم!). کفش توری دیگه فقط برای لباس‌های مجلسی نیست و امسال با ترند شدن سبک لوکس آرام،  تو دنیای کفش‌ها هم وارد شده.

بخوانید:  استایل آرتسی (artsy)؛ 15 ایده جذاب از سبک لباس هنری

برندهای معروف مثل Khaite، کفش‌های تخت توری روی جزییات ظریفی مثل کریستالهای کوچولو طراحی کردن که می‌تونن استایل شما رو حسابی خاص و شیک کنن.

کفش‌های تخت و راحتی

کفش‌های تخت و راحتی:

عشق خانوما به کفش‌های تخت باله هنوز تموم نشده و تو سال۲۰۲۴  هم این مدل کفش‌ها ترند خواهند بود. این کفش‌ها با هر چیزی ست می‌شن و خیلی هم راحتن. برندهای معروف مدل‌های جدیدی از این کفش‌ها با جزییات و تزئینات زیبا طراحی کردن.

کتونی ساده و مینیمالیستی

کتونی‌های ساده و مینیمالیستی

وقتشه که کتونی‌های بزرگ و زمخت رو با یه جفت کتونی ساده و مینیمال عوض کنید. کتونی‌های سفید ساده یکی از ترندهای قدرتمند بهار و تابستان ۱۴۰۴ هستن که می‌تونید برای استفاده روزمره ازشون استفاده کنین.

صندل‌های ظریف

صندل‌های ظریف

صندل‌های ظریف و نازک تو فصل‌های گرم سال خیلی محبوب می‌شن. امسال هم این مدل صندل‌ها ترند هستن و می‌تونید ازشون برای رفتن به ساحل، استخر یا حتی یه مهمونی شبانه استفاده کنید و از راحتیش لذت ببرید.+


پیشنهاد خرید: حالا که با ۱۰ تا از ترندترین کفش‌های سال ۱۴۰۳ آشنا شدید، وقتشه که یه جفت (یا دو جفت، یا سه جفت!) از این کفش‌ها رو بخرید و با استایل جدیدتون به استقبال بهار و تابستان برید!

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!