ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی

ترنچ کت زنانه بهار ۱۴۰۳ به سبک مینیمالیستی

بهار بهترین زمان برای داشتن یه استایل ترند و فوق‌العاده جذابه! هوا داره کم کم گرم میشه و اگه هنوز تردید دارید که چه لباس یا مانتویی رو از داخل کمدتون انتخاب کنید (یا بخرید!)، این مقاله قراره به شما کمک کنه! ترنچ کت‌ها‌ (Trench Coat) یا همون مانتوهای ترنچ بهاری و راحت، با تنوع گسترده‌ای که دارن به ترند سال ۱۴۰۳ تبدیل میشن. این کت‌های سبک و شیک هرگز قرار نیست از مد بیفتن چون از سبک مینیمال ریشه میگیرن؛ سبکی که هرگز تاریخ انقضایی نداره…

ترنچ کت‌ها‌ (Trench Coat) از سبک مینیمال ریشه میگیرن؛ سبکی که هرگز تاریخ انقضایی نداره

در ادامه قراره به ۱۰ مورد از کت ترنچ در بهار ۱۴۰۳ بپردازیم.

۱۰ ترنچ کت بهاری به سبک مینیمالیستی

هرچقدر جلوتر میریم، علاقه مردم به جذابیت‌های مینیمالیستی بیشتر میشه. حذف جزئیات و سادگی، رفته رفته به ترند جهانی تبدیل میشه. در بین لباس‌هایی که خانم‌ها میتونن برای فصل بهار انتخاب کنن، ترنچ کت‌های مینیمالیستی و شیک، یکی از بهترین ایده‌ها هستن.

اگه به بازار سر بزنید، می‌بینید که ترنچ کت دیگه فقط یه مدل نیست، هزار جور رنگ و مدلش تو بازار هست. تو کلکسیونای بهار و تابستون ۲۰۲۴، طراح‌ها ترکوندن! از مدل‌های شنل‌دار، یقه‌دار گرفته تا طرح‌های ساده با کمربند یا بدون کمربند یا حتی ترنچ کت‌های رنگ‌بندی شده با رنگ‌های تیره!! در ادامه، قراره حسابی سورپرایز بشید!

انتخاب اول برای عاشقان سبک کلاسیک!

ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی

دنبال یه مانتو یا ترنچ کت اصیل و شیک می‌گردید؟ با خوندن این بخش دیگه نیاز نیست بگردید! ترنچ کت‌های کلاسیک و اصیل یقه‌دار، با رنگ کرم، چند دکمه جذاب و به همراه یه کمربند ساده (یا بدون کمربند)، بهترین انتخاب برای بهار ۱۴۰۳ هست که نباید از دستش بدید. این ترنچ کت هرگز قرار نیست از مد بیفته پس با خیال راحت میتونید اونو به عنوان یه استایل شیک و جذاب بهاری انتخاب کنید. این مانتو رو میتونید با هر قیمتی در کیفیت‌های مختلف توی بازار خریداری کنید.

ترنچ چین‌دار؛ وقتی خلاقیت معجزه میکنه!

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: لباس، کت، آستین بلند، آستین، کت، لباس و بلوز ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی
ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی

باورکردنی نیست که با کمی خلاقیت در مدل مانتو، این همه زیبایی اضافه بشه! این مدل، در حقیقت همون مانتوی خوش‌گل کرم رنگه که هیچوقت از مد نمیافته! حالا این مانتوهای بهاری یا ترنچ کت‌های جدید علاوه‌ بر اینکه اصالت خودشون رو حفظ کردن، یه سری لایه‌ها و تیکه‌های جذاب‌تر هم بهشون اضافه شده.

مثلا رنگ‌های ترکیبی خوشگل، چین‌های تیز و یا یه کمربند ساده مینیمالیستی اما بلند و آویزان که حسابی اونا رو جذاب‌تر می‌کنه. با این کار، هر برندی با یه خلاقیت روی مانتو برای خودش یه امضای شیک به وجود آورده! با این مانتوهای جدید، میتونید در بارونی‌ترین روزهای بهار ۱۴۰۳ مثل یه ستاره بدرخشید!

بخوانید:  آرایش لاته و همه آنچه درباره این ترند آرایشی می‌دانیم

ترنچ کوتاه؛ ترند داغ و لاکچری در بهار!

ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی
ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی
ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی
ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی

احتمالا همه شما ترنچ‌ کت‌های مختلفی رو تا الان توی بازار دیدید؛ اما امسال یه ترند مینیمالیستی خفن و جذاب دیگه هم اضافه شده؛ ترنچ کوتاه و نیم تنه! بله درست شنیدین! امسال با ترند شدن این مدل، ترنچ کت‌ها هم پا به پای دامن و بقیه مانتوها، قراره حسابی کوتاه بشن و برش بخورن. هرچند هنوز هم می‌تونید مدل‌های جذاب مینیمالیستی و بلند رو پیدا کنید، اما اگه به دنبال یه استایل متفاوت و به روز هستین، ترنچ کوتاه بهترین گزینه است؛ چه از جنس نخی باشه یا مدل گاباردین باکیفیت،

بوکله؛ کت ترنچ به وقت پاریس!

ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی
ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی

این بهار قراره حسابی تو خیابونا با یه ژاکت خاص دیده بشین: ژاکت boucle (بخونید بوکله)! این ژاکت خوشگل که یه جورایی ترکیبی از مانتو بافتنی و کت رسمیه، حسابی بوی سبک وینتیج (Vintage) و خیابونای شیک پاریس رو میده.

نکته جذابش اینه که اصلا فکر نکنید این ژاکت فقط واسه استایلای خیلی رسمی خوبه. اصلا! شما می‌تونین با یه ست همرنگش حس و حال جکی کندی (Jackie Kennedy) رو زنده کنید؛ اگه تصاویر جکی کندی رو دیده باشین، می‌بینید استایلش چطور ترکیبی از ظرافت، زنانگی، کلاس و یه جورایی حس و حال سلطنتیه! همچنین میتونید یه مدل کوتاهشو با شلوار، شلوار جین گشاد یا حتی یه دامن ست کنید. یا با یه کتونی خوشگل بپوشین و یه استایل ترکیبی (ترکیب لباسای رسمی و اسپرت) ایجاد کنید.

ترنچ کت به سبک ماتریکس!

ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی
ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی

جنس چرم (چه اصل، چه مصنوعی) در کسری از ثانیه، مانتوهای ترنچ رو از یه لباس کلاسیک و قدیمی به یه آیتم خفن خیابونی تبدیل می‌کنه. این مدل‌های لوکس بین سوپرمدل‌ها و خانومای خوش‌پوش حسابی طرفدار داره. جذابیت‌شون هم به اینه که یه مقدار خاصن و نمی‌ذارن استایلتون تکراری بشه.

بهار امسال با استایل وسترن (Western)

اگه کانال تلگرامی Zibanews رو هم دنبال کرده باشین، اونجا احتمالا  تصاویر زیادی از این ترند رو دیدید که به ویژه بعد از کمپین اخیر کابوی افرادی مثل بیانسه ایجاد شد. خیلیا این موضوع رو به خاطر آلبوم جدید موسیقی «بیانسه» خواننده معروف آمریکایی میدونن (ما هم همین فکر رو می‌کنیم). دیگه میشه حدس زد که بهار امسال استایل وسترن (Western) و سبک دنیای غرب وحشی قراره حسابی مد بشه و سروصدا به پا کنه. خلاصه، ترنچ‌کت‌های جذاب و ریش‌ریش، از اون مدلایی هستن که بوی فیلمای وسترن میدن و حسابی تو بورسن.  کافیه با یه شلوار جین یا دامن به همراه یه بوت چرم، زیباترین و خفن‌ترین استایل بهار ۱۴۰۳ رو داشته باشید.

مانتو ترنچ کانتری یا روستایی (Country Coat)، مخصوص سلایق خاص

توی دنیای مد، مانتو کانتری به سبک روستایی (البته اون روستاهای سمت اروپا و آمریکا!)، یکی از پرطرفدارترین ترنچ‌کت‌های ترند و معروف هست. اگه به این مانتو «روستایی» گفته میشه، به این معنی نیست که باید حتما برای روستاها استفاده بشه. برعکس! این مانتوها جزو مانتوهای لاکچری اروپایی هستن که به شدت معروف شدن. ویژگی جالب این مانتوها ضد آب بودن اونها است چون یه لایه مقاوم در برابر رطوبت در اونها استفاده شده. اگه به ترنچ کت کانتری دقت کنید، یه لایه پارچه با رنگ متفاوت می‌بینید که به جذابیتش اضافه کرده.

بخوانید:  ترند همسر خلافکار (The Mob Wife)؛ استایل ماب وایف

شنل، شال و یقه؛ طلایی‌ترین ایده‌ها در مانتوهای ترند امسال

شاید در گذشته شنل، شال و یقه روی مانتوها رو فقط توی کت‌واک‌ها می‌تونستیم ببینیم و این مدل کاملا منحصربه‌فرد بود؛ اما حالا این آیتم‌های جذاب تبدیل به یکی از عناصر همیشگی تو کمد هر خانوم مینیمالیست شدن! شنل‌ها و مانتوهای یقه‌دار، در حقیقت مدل‌های ارتقایافته و به‌روز شده مانتوهای کلاسیک هستن. با پوشیدن این ترنچ‌کت‌های دوست‌داشتنی و هنرمندانه، یه استایل چشمگیر و خاص پیدا می‌کنید.

شاید سوال بپرسید که چرا شنل و یقه ترند شدن؟ به جرات میشه گفت که مینیمال و شیک بودن این مدل‌ها یکی از دلایل عمده این موضوع هست. دلیل بعدی هم میتونیم به خاص و متفاوت بودن اونها اشاره کنیم. وجود شنل و یقه، یه نقطه کانونی در مرکز توجه ایجاد میکنه و باعث میشه مانتوی شما منحصربه‌فرد به نظر برسه.

ترنچ بلیزر با کمربند؛ استایلی برای خانم‌های رئیس!

ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی ترنچ کت زنانه بهار 1403 به سبک مینیمالیستی

شاید باورتون نشه، اما یه کمربند ساده میتونه تا حد زیادی استایلتون رو متحول کنه! مخصوصا توی بهار ۱۴۰۳ می‌تونید با یه بلیزر کمردار (Belted blazer) یه استایل متفاوت و جذاب داشته باشید. بهتره با کت و شلوارهای زنونه خشک و رسمی خداحافظی کنید، وقتش رسیده که از یه بلیزر و مانتو کت خیلی شیک استفاده کنید. اگه یه بلیزر قدیمی بدون کمربند دارید، میتونید یه کمربند خودتون بهش اضافه کنید و استایلتون رو خفن‌تر کنید.

خداحافظ رنگ خاکی! سلام رنگای خنثی جدید!

باید اعتراف کرد که تا اسم ترنچ کت رو می‌شنویم اغلب ما مانتوها و کت‌های کرمی، خاکی یا قهوه‌ای روشن به ذهنمون میاد؛ اما واقعیت در دنیای مد خیلی فراتر از این حرفاست. جالبه بدونید که ترنچ‌کت‌های ترند در بهار ۱۴۰۲، شامل رنگ‌های تیره مثل شکلاتی، سورمه‌ای و آبی تیره هم میشن. این مانتوها مناسب سلایق خاص هستن.

در انتها؛ ترنچ شاهزاده مینیمالیسم

باور کنید یا نه، انتخاب ترنچ کت به عنوان یکی از لباس‌های بهاری شما رو به یه فرد شیک‌پوش، لاکچری و باکلاس تبدیل میکنه. شما می‌تونید با انتخاب اصولی و ست کردن ترنچ کت با کفش و بوت‌های چرم و شیک، یه استایل خفن بهاری داشته باشید. تا اینجای مقاله، آیا عاشق ترنچ کت‌های مینیمالیستی بهاری شدید؟ با انتخاب هرکدوم از این مدل‌های ترنچ کت می‌تونید خودتون رو به یک شاهزاده اصیل در دنیای مینیمالیست‌ها تبدیل کنید. بنظر شما توی بهار به غیر از ترنچ کت چه ایده‌های دیگه مناسب بنظر میرسن؟ اگه پیشنهادهای بهتری دارید، حتما اونها رو با ما و دوستانتون به اشتراک بذارید و برامون زیر این مطلب کامنت کنید.

سوالات متداول

بهترین مانتوهای ترنچ بهار ۱۴۰۳ چه مدلهایی هستن؟

از جمله بهترین مانتوها و ترنچ‌کت‌های بهاری میشه به مدل‌های شنل و یقه‌دار، کمربنددار و کلاسیک، بارونی و مانتوهای با رنگ‌های تیره اشاره کرد.

منظور از ترنچ کت مینیمالیستی چیه؟

توی سبک مینیمالیستی به حذف جزئیات و سادگی و راحتی توجه زیادی میشه؛ ترنچ کت‌های مینیمالیستی با توجه به همین نکته، معمولا بدون تجملات و یا بدون طراحی شلوغ و پیچیده هستن.

آیا ترنچ کت به جز رنگ قهوه‌ای در بازار وجود داره؟

بله! اگه نگاهی به بوتیک‌ها بندازین اخیرا مدل‌های ترنچ کت با رنگ‌های تیره مثل شکلاتی، سورمه‌ای و آبی هم ترند شده.

 

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!