بهترین میکاپ‌ مهمانان هفته مد نیویورک 2024

بهترین میکاپ‌ مهمانان هفته مد نیویورک ۲۰۲۴

هفته‌ی مد همه چیزش درباره‌ی کلکسیون‌هایی که روی سکو می‌رن نیست! سلبریتی‌هایی که ردیف اول نشستن هم الهام‌بخشن. از وقتی جلوی دوربین‌ها رد می‌شن تا وقتی که روی صندلی‌هاشون لم می‌دن، با اون استایل و آرایش خیره‌کننده‌شون به هر نمایشی جذابیت می‌دن.

چندتا از بهترین میکاپ‌های مهمانان مراسم اخیر هفته مد پاییز-زمستان ۲۰۲۴ نیویورک رو ببینید:

 اشلی سیمپسون:

 اشلی سیمپسون

سیمپسون معمولا می‌ذاره چشماش همه کار رو بکنن. امسال هم به خط چشم مشکی پررنگ دور چشماش کشیده و بقیه‌ی آرایشش رو با رژ لب صورتی-نود ملایم و کمی رژگونه، طبیعی نگه داشته.

امیرا دِاسپین:

امیرا دِاسپین
کالکشن برند کریستین سیریانو پر از اکلیل و رنگ‌های متالیک بود و آرایش امیرا دِاسپین هم به عنوان چهره اصلی این برند کاملاً با این قضیه هماهنگ بود. خط چشم اسموکی جذاب، سایه صورتی خوشگل روی لب و گونه‌ها و کلی اکلی روی تمام صورتش داره.

بروک شیلدز:

بروک شیلدز

شیلدز یه آرایش چشم جسورانه پشت عینک یه ترکیب خیره‌کننده داشت. بروک شیلدز یه خط چشم اسموکی تیره‌ رو انتخاب کرده که با مژه‌های مصنوعی پرپشت تکمیل شده. درنهایت، این آرایش تیره رو با رژ لب و رژگونه‌ی هلویی-صورتی ملایم متعادل کرده.

گریوی:

گریوی
گریوی، اینفلوئنسر نیویورکی، با سایه‌ی آبی اکلیلی درخشان خودش،  ترند آبی میکاپ سال ۲۰۲۴ رو به بهترین شکل نشون داده. سایه به‌خوبی زیر پلک زده شده و با رژگونه‌ی نارنجی-هلویی و برق لب براق ست شده.

آلیشیا سیلورستون:

آلیشیا سیلورستون
آلیشیا سیلورستون امسال برای اینکه با رنگ قرمز لباسش هماهنگ باشه، آرایش خودش رو به بنفش مایل به صورتی (ماوِ) نگه داشته. او یک سایه سایه رو هم روی پلک، هم گونه و لب‌ها زده تا یه آرایش مونوکروم ملایم داشته باشه.

سوفیا بوش:

سوفیا بوش
سوفیا بوش خط چشم اسموکی ذغالی داره ولی در کنارش برای درخشش بیشتر از سایه‌ی اکلیلی شامپاینی زیر پلک استفاده کرده. خط چشمش  دنباله‌دار نیست و مژه‌های پرحجم به گیرایی چشم‌هاش اضافه کرده. بقیه‌ی آرایشش ساده و طبیعی با کمی رژگونه و رژ لب براق هلویی-بژ هست.

شما از کدوم مدل بیشتر خوشتون اومد؟

بخوانید:  17 مدل موی گوجه ای خرگوشی مناسب برای دختران نوجوان (Space Bun)
ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!