بهترین ترندهای اکسسوری بهار ۲۰۲۴؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

با فرارسیدن هفته‌ی فشن، همه نگاه‌ها معطوف به لباسهاست. خب در حقیقت این موضوع چندان هم دور از منطق نیست ولی ما معتقدیم اگه دنبال یک ظاهر شیک و بی‌نقص هستید، نباید از ریزه‌کاری‌ها (یعنی همون زیورآلات!) غافل بشید. اینجا براتون همه‌ی ترندهای اکسسوری و  جواهرات شیک بهار ۲۰۲۴ رو فهرست کردیم تا چیزی از نگاهتون پنهان نمونده باشه.

مرواریدهای کلاسیک و دوست‌داشتنی!

ما عاشق ترندهایی هستیم که هر سال تکامل پیدا می‌کنه، مثلا چی؟! جواهرات مروارید امسال. پاییز امسال گردنبندهای چند ردیفه و گوشواره‌های ظریف داشتیم، ولی بهار/تابستون ۲۰۲۴، مرواریدها یه‌کم وحشی‌تر خواهند شد. تو کلکسیون Kimhekim و Sixdo، مرواریدهای درشتی رو گردنبندهای سنگین خودنمایی می‌کنند. ورساچه هم گوشواره‌های مرواریدی درشت رو رونمایی کرده که خیلی از ترند سال قبل با اون گوشواره‌های ریز فاصله داره.

ما هم اولش فکر می‌کردیم بازگشت مروارید فقط یک هوس گذراست، ولی برندهایی مثل Theory، Kate Spade، Jonathan Cohen و Anna Sui هم علاقه خودشون رو به مروارید نشون دادن.

حالا انتخاب با خودتونه. یا همون گردنبندهای مروارید کلاسیک و قدیمی‌ رو از توی گنجه‌ی مادربزرگتون بیرون می‌کشید، یا یک دونه جدیدشو می‌خرید! به هر حال، بدونید و آگاه باشید که مروارید به «دنیای مُد بازگشته!»

اکسسوری از جنس شکوفه‌های بهاری

گردنیندهای گل بهاری

 بهار همیشه با حس و حال شکوفه‌ها همراه بوده و هست. چه چیزی میتونه بهتر از جواهراتی باشه که نماد بهار هستن؟ کریستال‌های Sandy Liang، گردنبندهای گلبه‌ای Carolina Herrera یا گوشواره‌های گل‌برگ‌مانند Phillip Lim، بی‌شک بهار امسال سردمدار این ترند قدرتمند خواهند بود.

زنجیرهای درشت، درشت‌تر و باز هم درشت‌تر

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

گویا بخشی از دنیای مُد مدتی هست به سمت اکسسوری‌های سنگین و درشت رفته. مدل‌های Gabriela Hearst و Gucci با گردنبندهای زنجیره‌ای به استقبال این ترند رفتند. احتمالا شما هم بدتون نمیاد توی سال ۲۰۲۴ این اکسسوری‌ها رو امتحان کنید…

دستبندهای درشت و پر طمطراق!

 چندین فصل بود که انگشترهای پهن و درشت ترند بودن. حالا توی بهار آینده یک طرح جدید در راهه: دستبندهای پهن!
Tom Ford، Alaïa و Khaite مدل‌های مختلفی از این حلقه‌های پهن رو رونمایی کردند. این قضیه برای برندهای Rabanne و Schiaparelli هم مصداق داشته، جایی که مدل‌ها با ظاهری زره‌پوش و درخشان توی کت‌واک قدم میزدن و مچ‌بندهای ضخیم هم به دست بسته بودند. خلاصه، اون زنجیرهای نازک نارنجی و ظریفتونو فعلا بذارید کنار، ترند جدید توی راهه!

ترند اکسسوری‌های الماسی

جواهرات الماس Tiffany
جواهرات الماس Tiffany

خب پرواضحه که این ترندی نیست که هیچ‌وقت از مد بیفته (آخه کی می‌تونه به الماس نه بگه؟!). ولی اگه دنبال یه سبک جدید واسه استفاده از این سنگ‌های گرانبها می‌گردید، باید بدونید که Altuzarra با گوشواره‌های آویزون الماسی، یک استایل لاکچری پیشنهاد داده. Tiffany & Co هم با مجموعه коллекции Tiffany Blue Book x Givenchy نشون داده که جواهرات ظریف و باکیفیت دارن دوباره اوج می‌گیرن. حالا چه الماس طبیعی رو ترجیح بدید، چه از اون مصنوعی‌های زیبا، چه از یک برند اقتصادی خرید کنید، چه لوکس… در هر حال، مطمئن باشید که الماس همیشه ارزش سرمایه‌گذاری رو داره!

گوشواره‌های لاله گوشی یا ایرکاف (Ear Cuff) درشت

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

داخل نمایشگاه مد Loewe و Zimmermann کاف‌گوشواره‌های فوق‌لاکچری دیدیم که با کریستال و طلا تا بالای گوش‌های مدل‌ها رو پوشش داده بودند. این گوشواره‌های سنگین با گوشه‌های تیز و مدل پانک پاییزی یکی از ترندهای جذاب هستن که توی بهار هم ادامه پیدا خواهند کرد.

بخوانید:  ویدئوی آموزش مدل مو به سبک پاملا اندرسون (Pam Updo)

ست‌های ناقص گوشواره!

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

 امسال در نمایشگاه‌های مد Fendi، Schiaparelli، و Valentino، ترند گوشواره‌های غیرست و ناهمگن رو دیدیم که همچنان ادامه پیدا کرده. این ترند واسه کسایی که یک جعبه پر از تک‌گوشواره دارن، عالیه!

گردنبند و گوشواره از اعماق دریا

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

ترندهای جواهرات هفته‌ی فشن همیشه یک تم مشخص ندارند، ولی بااین‌وجود، حس و حال دریایی توی کلکسیونهای Chuks Collins و Schiaparelli خیلی قوی و بی‌نقص بود. Chuk Collins گوشواره‌های سنگین با تیکه‌های مرجانی ارائه کرد که بیشتر شبیه لوستر بودند تا گوشواره! از اون طرف هم، Schiaparelli یک گردنبند سنگین لابستر رو رونمایی کرد!

چوکرهای خاص

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

اگر به گردن ظریف مدل‌های توی Vivienne Westwood، Valentino، و Christian Dior توی نمایشگاه‌های بهار/تابستون ۲۰۲۴ تتها یک نگاه بندازید، متوجه میشید که چوکر قرار نیست به این زودی‌ها از مد بره! ترکیب فلز و بافت‌های مختلف، مدل‌های نوک‌تیز و ساده‌ی این ترند رو متمایز می‌کنه.

تاج‌هایی از برگ به‌سبک امپراطوری روم

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

 گویا باید Susan Fang، Ulla Johnson، Giambattista Valli رو هم به لیست بلندبالای طرفداران امپراطوری روم باستان اضافه کنید! در هفته‌ی فشن پاریس، نیویورک، و میلان، تاج‌های خیلی آراسته دیده شد، ما هم عاشق اون تاج‌های لورکس فلزی و مدرن Susan Fang، Ulla Johnson، Giambattista Valli شدیم!

انگشترهای خیلی درشت!

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

 انگشترهای خیلی درشت و سنگین Rabanne و Missoni، هم حال و هوای خاصی رو به ترند امسال دادن…ترندی که میراثی از سال پیش هست ولی هنوز طرفدار داره.

کامئوهای کلاسیک

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

واقعا چه چیزی خوشگل‌تر از یک گردنبند مرواریدی یا یک چوکر ظریف میتونه باشه؟ حالا تصور کنید که اینها با مدالین‌های کامئو چند ردیفه ترکیب شده باشن!

Adeam و Selkie امسال با این ترکیب جالب، حس دخترانه‌ی خاص این ترند رو به اوج رسوندند.

روبان‌های زیبا و دخترانه

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

ساده و لوند…

اینها کلیدواژه‌های ترند جواهرات سیناد گوری، فردریک اندرسون، و آدنه‌ویک هستند. مدل‌هایی که با روبان‌های بسته شده به شکل پاپیون مرتب روی گردنشون، روی سِن قدم زدن و دل همه رو بردن. ضمنا اگه کانال اینستاگرام و تلگرام ما رو هم دنبال کرده باشین تا حالا حتما متوجه شدید که روبان قراره ترند جدید سال ۲۰۲۴ باشه!

میدونی نکته‌اش چیه؟
شما با یک سر رفتن به خرازی محل، می‌تونین این ترند رو با قیمتی کمتر از قیمت یک بسته پفک خودتون اجرا کنید!

گردنبندهای لایه لایه

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

در شرایطی که خیلی از طراحان روی زنجیرهای کوتاه و چوکر تمرکز کردند، رالف لورن و لویی ویتون با گردنبندهاای دراز و چندلایه ساخته شده مهره‌های نگین‌دار ترند جدید خودشون رو معرفی کردند…

ترند گوشواره‌های حلقه‌ای غول‌آسا

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

نوستالژی دهه ۹۰ با حلقه‌های غول‌آسای نعیم خان و کارولینا هررا زنده شد. ممکنه این گوشواره‌ها خیلی سبک نباشن، ولی ترکیب سادگی و جذابیتی که این حلقه‌های نوستالژیک به ارمغان میاره، بی‌نظیره…

گوشواره‌های تکی!

بهترین ترندهای اکسسوری بهار 2024؛ جواهرآلات و زیورآلات خاص

ترند تک‌گوشواره از پاییز ادامه پیدا کرده. پرابال گورونگ و دیون لی با گوشواره‌های انتزاعی و بزرگ، حسابی جلب توجه کردن، ولی انته‌پریما هم با یک مدل آویزون سبک‌تر و به همون اندازه جذاب، توجه اهالی مُد رو به خودش جلب کرد…

یک سرچی توی اینستا بزنی، می‌بینی این جواهرات خوشگل چطور دارن محبوبیت خودشون رو نشون میدن..

پس تو هم برو و خودتو با یک تیکه از جواهرات بهاری شاد کن… بهار منتظرته!

بخوانید:  چطور در زمستان زیر مانتو یا بلوز، پاهای خود را گرم نگه داریم؟
نمایش دیدگاه‌‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!