چطور در زمستان زیر مانتو یا بلوز، پاهای خود را گرم نگه داریم؟

چطور در زمستان زیر مانتو یا بلوز، پاهای خود را گرم نگه داریم؟

سلام دخترا…
پوشیدن مانتوی کوتاه یا بلوز توی سرمای زمستان می‌تونه واقعا یک شکنجه باشه. اما امروز می‌خوایم توی آموزش گام به گام نشونتون بدیم که چطور میشه در سرمای شدید هم شیک بگردید و هم منجمد نشید!

۱. زیرپوش یا گن: توی گام اول باید تاکید کنیم که زیرپوش همیشه می‌تونه خیلی کاربردی باشه. اما توی زمستون و سرمای شدید، اهمیتش چندبرابر میشه، اگه کمی از آناتومی بدن سردربیارین (خوش به حالتون!)، میدونین که بیشترین حجم گرما توی میان‌تنه تولید و انباشته میشه و از طریق دست و پا به بیرون دفع میشه. پس حفظ گرما توی میان‌تنه و بخش مرکزی بدن به عنوان اولین قدم خیلی مهمه. برای همین نباید از اهمیت گن گرم‌کن غافل بشید.

چطور در زمستان زیر مانتو یا بلوز، پاهای خود را گرم نگه داریم؟

شما می‌تونید انواع مختلفی گن رو امتحان کنید تا ببینید کدوم با لباسای مورد علاقتون بیشتر متناسبه.

چطور در زمستان زیر مانتو یا بلوز، پاهای خود را گرم نگه داریم؟مدل مورد توصیه ما انواعی هست که دارای سگک یا زیپ تنظیم‌کننده هستن، چون این مدلها کمی پیشرفته‌تره و میتونه به پهلوها شکل هم بده. بنابراین هم گرمتون میکنه و هم با فشار به دور کمر فرم خوبی به بدنتون میده.

این سبک گن باعث میشه استایل فوق العاده‌ای داشته باشین و تنظیماتی هم داره که اجازه میده چربی‌های بدن آزاد باشن.

وقتی این نوع گن‌ها رو زیر لباس‌های بلند میپوشید، فرم بدنتون خیلی اصلاح میشه و همین قضیه باعث کم شدن درد کمر هم میشه (اگه درد کمر داشته باشید).

۲. حالا که صحبت از گرم‌موندن توی زمستون هست می‌تونید یه چیز کوچیک مثل آستین‌ هم بپوشید که خیلی گرم نگهتون میداره. بعلاوه این آستین‌ها این باعث بهتر شدن ظاهرتون هم میشن چون بازوها رو لاغر نشون میدن.

در اینجا ما مدلی از این آستین‌ها رو بهتون پیشنهاد میکنیم که شونه‌هاتونو عقب میکشن و فرم بدنتون رو ه اصلاح می‌کنن! عالین! نه؟

چطور در زمستان زیر مانتو یا بلوز، پاهای خود را گرم نگه داریم؟

۳. حالا چند نکته ساده و ابتدایی خیلی مهم براتون میگیم که توی سرما خیلی به دردتون میخورن و اون هم اینکه توی فصل سرما حتما پوستتون رو هیدارته نگه دارین.

یک مرطوب‌کننده خوب نه تنها پوستتون رو مرطوب نگه میداره، بلکه به حفظ چربی‌های طبیعی بدنتون هم خیلی کمک میکنه. یادتون باشه مرطوب‌کننده رو علاوه بر دست‌ها، به ساق‌های پاتون هم بمالید.

۴. لازم به گفتن نیست که توی زمشتون باید شرت‌های ظریف تابستونی رو بذارید کنار و سراغ مدل‌هایی برید که بیشتر بدنتون رو پوشش میدن.

۵. ساپورت یا جوراب‌شلواری پشمی هم خیلی مهمه، مخصوصاً اگه شهرتون آب و هوای سردی داره.. این محصولات توی رنگ‌های مختلف موجودن و نکته جالب درموردشون اینه که برخلاف ظاهر بیرونیشون که خیلی بافت ساده‌ای داره اما  از داخل پشمی‌ان و کاملا گرمتون نگه میداره. (حتی خیلی گرمتر از شلوارهای جین یا کتان!)

مدل‌های مورد علاقه ما اونایی هستن که ظاهرش از بیرون شبیه یک جوراب پارازین شفافه، اما از داخل پشمی به رنگ پوست هستن. از دور به نظر میرسه که فقط یک جوراب شفاف پوشیدید در حالیکه واقعا گرمه.

برای اینکه کارکرد این ساپورت‌ها رو ببینید براتون یک ویدئوی کوتاه آپلود کردیم تا تماشا کنید.

شما حتی میتونید مثل تصویر یک جوراب تزئینی همرنگ با پوستتون روی این ساپورت‌ها بپوشید تا پاهایی با ظاهر طبیعی‌تری داشته باشید.

بخوانید:  آب کلروفیل؛ یک محصول کلاهبرداری دیگر در حوزه سلامتی؟

چطور در زمستان زیر مانتو یا بلوز، پاهای خود را گرم نگه داریم؟

۶. در نهایت یادتون باشه هر وقت خواستید با میکاپ یک بلوز روشن رو از بالا تنتون کنید. حتما یک روسری یا تی‌شرت کهنه روی سرتون بندازید و بعد بلوز رو بپوشید. اینجوری آرایشتون دیگه به بلوزتون نمیچسبه و رنگ بهش پس نمیده. (نهایتش خود تی‌شرتتون رنگی میشه که اون هم بعدا میندازین توی ماشین لباس‌شویی ولی دیگه رنگ بلوزتون خراب نمیشه!)

در این تصویر می‌بینید که بلوز روی ساپورت پشمی به همراه یک جفت بوت چرم طبیعی چقدر شیک از کار درمیاد. (امیدواریم ما رو به نقض حقوق حیوانات متهم نکنین! بوت با چرم طبیعی اصلا الزامی نیست ولی تجربه نشون داده چرم‌های طبیعی نسبت به صنعتی گرم‌تر هستن.)

چطور در زمستان زیر مانتو یا بلوز، پاهای خود را گرم نگه داریم؟

۷.دیگه کار تمومه یک کت با رنگ نود بپوشید و یک کیف همرنگش رو بردارین و از زمستون لذت ببرید.

چطور در زمستان زیر مانتو یا بلوز، پاهای خود را گرم نگه داریم؟

اگه از این آموزش خوشتون اومده، با دوستانتون به اشتراک بزارین.

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!