منتخب استایل سلبریتی‌ها در هفته‌ی مد ۲۰۲۴ پاریس

هفته‌ی مد کوتور پاریس، فستیوال سالانه مد سطح بالا، امسال هم داغ داغ برگزار شد. از ۲۲ ژانویه، سلبریتی‌ها، سردبیران و طراحان مشهور، در قلب پاریس، گرد هم آمدند تا شاهد شکوفایی زیباترین ترندهای بهار و تابستان ۲۰۲۴ باشند.

شروع آتشین این هفته‌ی حیرت‌انگیز، با نمایش خیره‌کننده‌ی اسکاپارلی بود. سلبریتی‌ها برای تماشای این مجموعه روی سکوها جاخوش کرده بودند، اما بی‌شک زِندایا با یک لباس مشکی حیرت‌انگیز، آستین‌های گره‌دار و دنباله‌ی بلندی به شکل دم اسبی گره‌دار، همه‌ی نگاه‌ها را به خود دوخت. مدل زیبای موهای کوتاه و چتری‌های تیز او، تکمیل‌کننده‌ی این شاهکار هنری بود. جنیفر لوپز هم با یک کت سفید گل‌دار باشکوه و عینک طلا با سبک سورئالیسم، جلب توجه می‌کرد.

از آن زمان تا به حال، هفته‌ی مد کوتور پاریس به یک سرزمین جادویی از مد اصیل و باشکوه تبدیل شده است. ریحانا با ژاکت پف‌دار مشکی Dior، لوسی‌بویتون با استایل کلاسیک Chanel، گلن کلوز و گوینث پالترو با شکوه Armani Prive، و کایلی جنر با لباس نیم‌تنه‌ی شفاف Jean Paul Gaultier، تنها چند نمونه از شاهکارهایی هستند که امسال روی سکوها قدم زده‌اند.

اما توجه رسانه‌ها فقط منحصر به بالای سکوها نیست! صندلی‌های ردیف اول هم صحنه‌ای برای درخشش سلبریتی‌ها با استایل‌های منحصربه‌فردشان شده است. در ادامه، نگاهی به تعدادی از استایل‌های دلربا در ردیف اول می‌اندازیم.

با ما همراه باشید تا گشتی در دنیای خیره کننده‌ی هفته‌ی مد کوتور پاریس بزنیم و از جادوی مد اصیل و استایل‌های بی‌نظیر سلبریتی‌ها، الهام بگیریم!

بخوانید:  ایده‌های لباس زمستانی از استایل خیابانی هفته مد کپنهاگ 2024
نمایش دیدگاه‌‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!