برنزر یا کانتور؛ کدامیک برای من مناسب است؟

آموزشی کوتاه برای استفاده صحیح از برنزه کننده و کانتور

برنزر یا کانتور. کدامیک بینی من را کوچکتر نشان می‌دهد؟ کدامیک مرا مثل اینکه تازه از تعطیلات برگشته‌ام نشان می‌دهد؟ اصلا تفاوت این دو چیست؟ درمورد برنزرها و کانتورها ابهام زیادی وجود دارد و این قابل درک است زیرا این محصولات ظاهر مشابهی دارند. هر دو می‌توانند برای همه انواع پوست مورد استفاده قرار گیرند. هر دو در طیف رنگ قهوه ای موجود هستند. هر دو در رنگ‌های درخشان و مات موجودند.

با این حال، باید بدانید این دو محصول کاملا متفاوت هستند؛ هم از لحاظ نحوه استفاده و هم از لحاظ نتیجه‌ای که می‌توانید از ان انتظار داشته باشید. برای دانستن تفاوت بین برنزر و کانتور و نحوه استفاده از این دو ما را در زیبانیوز همراهی کنید.

برنزر یا کانتور؟

————————

در یک کلام، برنزر برای دادن یک رنگ آفتاب‌سوختگی طبیعی به پوست شما استفاده می‌شود، مثل اینکه تازه از تعطیلات ساحلی برگشته‌اید (البته بدون نیاز به قرار گرفتن در معرض اشعه مضر UV و ریسک سرطان پوست!) معمولاً برنزرها نوعی اثر براق‌کنندهگی دارند تا به صورت شما ظاهری درخشان بدهند. پودرها و کرم‌ها محبوب‌ترین و دردسترس‌ترین اشکال برنزر موجود در بازار هستند. شما می‌توانید برنزر را در هر جایی که می‌تواند در حالت عادی در معرض آفتاب باشد، اعمال کنید، بنابراین گونه‌ها، پیشانی، بینی، چانه یا هر جای دیگر که معمولاً  احتمال آفتاب‌سوختگی دارد، می‌تواند محل مناسب برای اعمال این محصول باشد. نیازی به گفتن نیست که برنزر در جایی اعمال میشود که دیگران بتوانند ببینند! پس اگر آن را درست استفاده کنید، نتیجه مطلوب را از دیدگاه اطرافیانتان حس خواهید کرد.

از سوی دیگر، کانتور برای مجسم‌سازی و اضافه کردن بُعد به ظاهر کلی چهره شما طراحی شده است. کانتور با ایجاد سایه‌هایی تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی شما می‌تواند به تغییر نمای استخوان‌بندی صورتتان کمک کند.

 

نحوه استفاده حرفه ای از برنزر


برنزر

  1. برای استفاده از کرم برنزر، محصول را با استفاده از قلم آرایشی، اسفنج یا انگشتان تمیز به آرامی روی گونه‌ها، پیشانی و هر جای دیگری که می‌خواهید، بمالید. اگر از برنزر پودر استفاده می‌کنید، قبل از اعمال روی صورتتان، مواد اضافی را از روی قلم آرایشی بتکانید.

 

  1.  آسان‌ترین روش استفاده از روش عدد ۳ است. در این روش باید عدد ۳ را (به انگلیسی) روی صورت خود بکشید؛ به این ترتیب که برای سمت راست صورتتان از پیشانی (درست بالای مژه‌ها) شروع می‌کنید سپس قلم آرایشی تا روی استخوان گونه می‌کشید و در انتها در امتداد خط فک ادامه می‌دهید تا عدد ۳ کامل شود. همین کار را به صورت قرینه باید روی سمت راست صورتتان تکرار کنید.

 

  1.  بعد اینکه عدد “۳” را روی صورتتان کشیدید، برنزر را با قلم به آرامی در جهت بالا و طرفین صورت پخش کنید.

دو برنزر باکیفیت پیشنهادی ما:

نحوه کانتور کردن حرفه‌ای


کانتور

  1.  یک کانتور کرمی ۱ یا ۲ درجه تیره‌تر از پوست خود را انتخاب کنید و مقداری از آن را به آرامی روی نقاطی از صورتتان که می‌خواهید کمتر برجسته باشند (مثلا کناره‌های بینی، در امتداد خط فک و غیره) بمالید.
بخوانید:  20 مدل مو پسرانه سال 1403؛ اگر خواستید لاکچری و متفاوت باشید!

 

  1. با استفاده از یک قلم آرایشی یا اسفنج کانتور را در جهت بالا و طرفین صورت پخش کنید.

 

  1. سپس، سعی کنید یک کانتور کرمی را که ۱ تا ۲ درجه روشن‌تر از رنگ پوست شماست، انتخاب کنید (گاهی اوقات به این هایلایتر می‌گویند) و آن را روی نقاطی از  صورت که می‌خواهید بیشتر برجسته شوند مثل استخوان گونه، استخوان ابرو، پل بینی بکشید.

دو محصول کانتورینگ باکیفیت پیشنهادی ما:

استفاده همزمان از کانتور و برنزر؟

—————————-

حالا که تفاوت بین برنزر و کانتور را فهمیدید و نقش متفاوت آنها را در آرایش درک کردید، شاید بپرسید آیا می‌توان این دو را با هم استفاده کرد؟

بله، اما چگونه؟

برای دستیابی به این ترکیب رویایی، ابتدا باید کانتور را اعمال کنید و سپس برنزر را در مرحله بعد به کار ببرید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

برنزر و کانتور

پس ابتدا کانتور را با قلم آرایشی یا اسفنج روی نقاط موردنظرتان اعمال کنید تا ابعاد لازم را به صورت خود داده باشید. بهتر است از انواع مات کانتور برای تاکید بیشتر به کناره‌های بینی و خط فک استفاده کنید. سپس، می‌توانید برنزه کننده را در نقاط نشان‌داده شده مطابق تصویر اعمال کنید، قلم را در برنزر کرمی بچرخانید و روی استخوان‌های گونه، پیشانی و هر جایی که می‌خواهید رنگ آفتاب‌سوخته داشته باشد، بکشید.

برانزر و کانتور با هم ترکیبی جادویی و غیرقابل مقاومت هستند و ظاهری رؤیایی، آفتاب‌سوخته و بی‌نقص ایجاد می‌کنند!

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!