مدل موی گوجه ای اروپایی

آموزش کامل مدل موی گوجه ای اروپایی + ویدئو

سلا خوشگلا… امروز میخام براتون سه مدل خیلی رایج از مدل موی گوجه ای اروپایی با ۱.۲۷ میلیون بازدید در یوتیوب رو توضیح بدم تا بدون دردسر و سریع بتونین این مدلهای کاربردی رو برای خودتون اجرا کنین.

مدل موی گوجه ای یکی از بهترینهاست چون بسته به اینکه چطوری اون رو درست کنید، می تونید برای مهمونی، قرار شبانه یا حتی یه مراسم رسمی ازش استفاده کنید. بهترین قسمتشم اینه که درست کردنش فقط چند دقیقه طول می کشه! خب، بریم سراغش و یادتون نره که توی کامنت ها بهم بگین کدوم شنیون پایین رو بیشتر دوست داشتین.

پس بدون معطلی بریم سراغ آموزش انواع مدل های اروپایی از شنیون گوجه‌ای!

مدل موی گوجه ای اروپایی

اولین مدل، یه شنیون گره‌ای شیک و ساده هست. اول یک تیکه از جلوی موهاتونو دسته کنید و بر عکس شونه بکشید تا حجم پیدا کنه. بعد کمی اسپری بزنید تا چسبندگی لازم بینشون ایجاد بشه. حالا کار اصلی شروع میشه. باید کل موهای روی سرتون رو آروم به سمت پشت شونه کنید و پشت گردن جمعش کنید.

بعد با استفاده از یک کش این دسته مو رو ببندید و مثل ویدئو رشته‌های مو رو از بالا یا پایین به اندازه دلخواهتون بکشید تا حجم لازم رو بالای سرتون بدست بیارین.

بعد باید دم اسبی رو بگیرید و در جهت عقربه‌های ساعت کمی تاب بدید تا شکل مارپیچ بگیره. بعد کل دم اسبی رو با دست راست در جهت عقربه‌های ساعت یک دور تاب میدید تا یک حلقه درست بشه  و بعد با انگشت اشاره و شست همون دست راست دم اسبی رو  رو توی حلقه‌ای که درست کردین، رد کنین.

بعد با دست چپ، حلقه مو رو نگه دارید و با دست راست ۵ یا ۶ تا گیره مو اطراف حلقه به سمت مرکز حلقه فرو کنید. میتونید تعداد بیشتری گیره استفاده کنید بسته به اینکه چقدر میخاید در طول روز  شنیونتون فیکس سر جاش بمونه.

بعد نوبت باقیمونده دم اسبی هست. دوباره چندبار دور خودش تابش بدید و یک کش دیگه به سرش ببندید تا کنترلش راحت‌تر شه. بعد هم اونو از زیر وارد حلقه اصلی کنید و با یک گیره همونجا فیکسش کنید.

در انتها با مقداری اسپری میتونید مطمئن بشید که رشته‌های اضافی مو از دور حلقه بیرون نزده باشه.

همین! کار تمومه! این شنیون شیک پایین، فوق العاده است و می تونه مدل موی شما رو از یه حالت معمولی به یک حالت شنیون گوجه ای کلاسیک اروپایی تبدیل کنه.

مدل موی گوجه ای اروپایی

مدل دوم، یه مدل موی خیلی کاربردیه که اونو هم همه باید بلد باشین درست کنین. اول تمام موهاتون رو به عقب بریزین. یعنی کل موهای روی سرتون رو آروم به سمت پشت شونه کنید و پشت گردن جمعش کنید.

بعد با استفاده از یک کش این دسته مو رو ببندید و مثل ویدئو رشته‌های مو رو از بالا یا پایین به اندازه دلخواهتون بکشید تا حجم لازم رو بالای سرتون بدست بیارین.

حالا اینجا باید دم اسبی رو به دو دسته موی مساوی تقسیم کنید. دسته سمت چپ رو با تعدادی سنجاق سر کاملا جدا کنید.

بخوانید:  22 ایده لباس برای پاییز 2023 از اینستاگرام

بعد برید سراغ دسته سمت راست و اون رو دوبار در جهت عقربه های ساعت تاب بدید تا شکل یک دونات رو پیدا کنه. شکل این دونات خیلی مهم نیست چون قراره بره زیر. پس کافیه بعد درست کردن دسته اول، دور تادور اون تعداد سنجاق فرو کنید تا سرجاش فیکس بشه.

بعد سراغ اون دسته سمت چپ برید که کنار گذاشته بودین. گیره هاشو باز کنید و آروم برعکس بورس بکشید تا حجم پیدا کنه و بتونه شنیون رو کامل پوشش بده. بعد آرو بیاریدش روی شنیون گردشده اول و همونجا شونه‌اش کنید و بعد با یک اسپری همه‌شو سرجاش فیکس کنید و رشته اضافی باقی نمونه.

بعد همونطور که با دست چپ کل شنیون رو نگه داشتین، با دست راستتون چندتا سنجاق یا گیره به طرف دیگه فرو کنید تا فیکس بمونه.

حالا فقط یک دسته باریک دم اسبی باقیمونده که باید دورش یک کش ببنید و زیر کل شنیون مخفیش کنید. در انتها باز هم چند تا سنجاق فرو کنید تا این دم اسبی کوچیک بیرون نزنه.

کار تمومه! لذت ببرید.

مدل موی گوجه ای اروپایی

مدل سوم شنیون گوجه‌ای مقداری آشفته و البته طبیعی‌تر هست که با اینکه شبیه گوجه‌ای های قبل نیست ولی خیلیا دوسش دارن. برای این کار اول باید لابلای کل موهاتون رو مقدار اسپری بزنید  و شونه کنید تا حالت‌پذیر به. بعد باید موهاتون رو به سه دسته راست، چپ و عقبتقسیم کنید.

دسته عقبی رو به پشت گردن شونه کنید و با یک کش ببندید. اینجا باید طبق ویدئو، بخشی از دم اسبی رو زیر کش تا بدید تا یک دسته شنیون اولیه ایجاد بشه. دسته شنیون داخل کش رو کمی از هم باز کنیدتا یک شکل دوناتی ایجاد بشه و بعد مثل ویدئو رشته‌های مو رو از بالا یا پایین به اندازه دلخواهتون بکشید تا حجم لازم رو بالای سرتون بدست بیارین.

حالا انتهای همین دم اسبی عقبی رو بگیرید و در جهت عقربه‌های ساعت روی کش تاب بدید تا کاملا ناپدید بشه.

حالا میتونید برید سراغ دسته سمت چپ. کمی دور خودش تابش بدید به سمت  راست بکشیدش و کمی بالاتر از شنیون اصلی با یک گیره فیکسش کنید.

برای دسته سمت راست هم همین کار رو در جهت معکوس انجام بدید: کمی دور خودش تابش بدید به سمت  چپ بکشیدش و کمی بالاتر از شنیون اصلی با یک گیره فیکسش کنید.

حالا فقط مونده انتهای هر کدوم از این دسته‌های چپ و راست. اونها رو به بالا برگردونید و وقتی از ظاهرش راضی بودید، با یک گیره فیکس کنید.

دیگه کار تمومه… حالا شما یک مدل شنیون گوجه‌ای اروپایی آشفته دارید!

درانتها هم براتون ۴۰ مدل ترکیبی از شنیون‌های گوجه‌ای خاص و پیچیده‌ رو آماده کردیم که میتونید از آرایشگرتون بخواید براتون اجرا کنه:

خب، اینم از این مدل های شنیون شیک و ساده! دوست دارم بدونم توی کامنت ها چی فکر می کنید و اگه دوست دارین مدل موهای راحت و بی دردسر بیشتری هستین، حتما نظراتتون رو با ما در میون بزارید.

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!