17 مدل کیف رودوشی نایلونی جذاب 2023

۱۷ مدل کیف رودوشی نایلونی جذاب ۲۰۲۳

این کیف‌های دستی ساده‌ از پس سال‌ها طوفان تغییرات مد برخواهند آمد...

باید اعتراف کنیم برخی از مدل‌های اکسسوری به‌خصوص در مورد کیف‌های رودوشی ساده وجود دارند که دهه‌ها تغییرات سلیقه هم نمی‌توانند آنها را از چشم ما بیندازند؛ چون طبیعت درونی آنها در سادگی است و البته که سادگی یعنی زیبایی

و برای همین منطقی به نظر می‌رسد که چرا این سبک کیف‌های بدون فصل همچنان به طنین خود در دنیای مد اینگونه ادامه داده‌اند، آن هم در شرایطی که سه دهه از اوج محبوبیت آنها می‌گذرد.

جنس این کیف‌ها ماده نایلون است؛ ماده‌ای عملکردی و مقاوم؛ ترکیبی از عمل‌گرایی و ساده‌گرایی.  این سبک کیف‌ها به دلیل برخورداری از قابلیت تطبیق‌پذیری بالا، خود را با طیف وسیعی از زیبایی‌شناسی‌های رو به رشد وفق می‌دهند، از عمل‌گرا (گورپ‌کور) تا رمانتیک (باله‌کور).

با روی آوردن مجدد خانه مد پرادا به کیف محبوب مدل سال ۲۰۰۰ خود، دوباره اشتیاق صنعت مد را به این سبک کیف‌های دستی احیا کرد. باوجود اینکه کیف‌های نایلونی Longchamp همواره جزئی جدانشدنی از اکسسوری‌های هوادران دنیاب مد بوده است. اما اکنون رقبای قدرتمند دیگری نیز در بازار امروز ظاهر شده‌اند؛ به عنوان مثال کیف دستی اسلوچی Row به لطف ستارگانی چون جنیفر لارنس، زوئه کراویتس و کندال جنر این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و از سوی دیگر، کیف دوشی یونیکلو (Uniqlo) را می‌بینیم که با قیمت جذاب ۲۰ دلار برای چندین بار متوالی در دنیای مد وایرال شده است.

به شخصه اعتقاد داریم که این کیف‌ها امسال پاییز نیز فراگیر خواهند شد. اگر آماده پیوستن به صف هواداران این سبک کیف‌های ساده و ارزان هستید، بد نیست بهترین گزینه‌های موجود عرضه شده از سوی برندهایی مانند امزی والاس، کیپلینگ، هرشل ساپلی و غیره را تماشا کنید.

بخوانید:  نگاهی به درون خانه های مد 2023 دیور
نمایش دیدگاه‌‌ها (1)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!