مدل موهای مناسب برای صورت الماسی

آیا فرم صورت من الماسی شکل هست؟

    • پیشانی: آیا عرض پیشانی‌تون نسبت به گونه‌هاتون باریک‌تره؟
    • استخوان گونه: آیا برجستگی گونه‌هاتون به طور قابل توجهی از پیشونی پهن‌تره؟ همچنین پهنای گونه‌ها از خط فک‌تون بیشتره؟
    • خط فک و چانه: آیا چونه‌تون باریک‌تره و به شکل نوک‌تیز هست؟ فک و چانه‌تون زاویه‌های تیز یا حالت گرد داره؟ به طور کلی عرض گونه‌هاتون از فک پهن‌تره؟
    • طول و عرض صورت: آیا طول صورت تقریباً با عرضش برابره؟

    اگه به همه این سوال‌ها جواب مثبت دادین، تبریک می‌گم! شما صاحب یه صورت الماسی جذاب و متمایز هستید! (اگه این فرم صورت شما نیست: به اینجا: راهنمای تشخیص فرم صورت برگردین.)

چه مدل مویی مناسب صورت الماسی شکل من هست؟

فرم صورت الماسی دارای پیشانی باریک و گونه‌های برجسته است. مدل موهای مناسب برای صورت الماسی باید باعث ایجاد تعادل بین پیشانی و گونه‌ها بشه.

    • مدل موهای کوتاه با لایه‌بندی: لایه‌بندی باعث ایجاد حجم در قسمت بالای سر می‌شه که می‌تونه به ایجاد تعادل بین پیشانی و گونه‌ها کمک کنه.
    • مدل موهای بلند با لایه‌بندی: لایه‌بندی نیز برای صورت الماسی مناسب است.
    • مدل موهای بلند با فرق وسط: فرق وسط باعث می‌شه که صورت شما کشیده‌تر به نظر برسه.

مدلهای موی سلبریتی‌هایی با صورت الماسی رو ورق بزن:

قبل
بعد

مدل کوتاه پیکسی:

مدل موهای مناسب برای صورت الماسیعاشق این هستی که گونه‌هات حسابی به چشم بیان و چشمات برق بزنن؟ پیکسی‌کات برای شماست! این مدل مو با حجم دادن به بالای سر و متعادل کردن گونه‌های برجسته روی فرم صورت الماسی، یه تیپ خفن و جذابی بهتون می‌ده.

مدل باب (bob):

مدل موهای مناسب برای صورت الماسیمدل موی باب هم برای صورت‌های الماسی یه ترکیب عالیه. این مدل با اضافه کردن حجم به موها، پهنی گونه‌ها رو متعادل می‌کنه. مهم‌تر از همه، با یه باب تا امتداد چونه، هم خط فکتون برجسته‌تر می‌شه و هم چونه‌ی تیز صورت‌های الماسی نرم‌تر به نظر می‌یاد.

چتری کوتاه کج:

مدل موهای مناسب برای صورت الماسیصورت‌های الماسی معمولا خطوط زاویه‌ای دارن که می‌تونن باعث بشن چهره یه کم خشن به نظر بیاد. چتری‌های کج با کشیدن توجه از چونه به سمت چشم‌ها، این زاویه‌ها رو نرم می‌کنن. این مدل، یه حالت بیضی‌‌شکل به صورت می‌ده که همه می‌دونیم چقدر جذابه!

مدل لاب:

مدل موهای مناسب برای صورت الماسیلاب، یعنی هم بلندتر از باب و هم کوتاه‌تر از شونه، یه مدل موی ترندیه که برای صورت‌های الماسی هم عالیه. این مدل نه خیلی بلنده نه خیلی کوتاه و به خوبی صورتتون رو کشیده‌تر و پیشونی و فکتون رو متعادل‌تر می‌کنه.

لایه‌های رسیده تا شانه:

مدل موهای مناسب برای صورت الماسییه گزینه خوب دیگه برای فرم صورت الماسی‌، لایه‌های بلند مو تا شونه‌ست. این لایه‌ها هم به موها حجم و بافت می‌دن و هم باعث می‌شن توجه از چونه‌ی تیز دور بشه. می‌تونید این مدل رو صاف یا فر بزنید، هرجور که راحتین!

مدل موی شگ (Shag):

مدل موهای مناسب برای صورت الماسیشگ یکی از بهترین مدل‌ها برای صورت‌های الماسیه چون توجه رو به بهترین قسمت‌های صورت جلب می‌کنه. لایه‌های شگ حجم و ساختار خوبی به موها می‌دن و پهنی گونه‌ها رو متعادل می‌کنن. از طرفی، انتهای تکه‌تکه‌ی موهای شگ هم چونه‌ی تیز رو نرم می‌کنه و یه هماهنگی قشنگ تو صورت ایجاد می‌کنه.

موج‌های نرم و بلند:

مدل موهای مناسب برای صورت الماسیمدل موج‌های نرم، یه مدل موی بدون تاریخ انقضا هستن که به صورت‌های الماسی هم خیلی میان. این موج‌ها با اضافه کردن حجم به کناره‌های صورت، فکتون و پیشونی رو متعادل می‌کنن. خطوط تیز صورت هم با موج‌های لطیف نرم‌تر می‌شن و ظاهری متعادل‌تر بهتون می‌دن.

بخوانید:  آب کلروفیل؛ یک محصول کلاهبرداری دیگر در حوزه سلامتی؟

لایه‌هایی دورتادور قاب صورت:

مدل موهای مناسب برای صورت الماسیلایه‌های قاب صورت به چند دلیل برای صورت‌های الماسی عالین. این لایه‌ها نه تنها گونه‌هاتون رو برجسته‌تر می‌کنن، بلکه توجه رو به چشم‌ها و لب‌هاتون هم جلب می‌کنن و باعث می‌شن درشت‌تر به نظر بیان.

موهای صاف بلند با چتری:

مدل موهای مناسب برای صورت الماسیموهای صاف بلند با چتری، به نرم‌تر شدن خطوط تیز و زاویه‌ی صورت‌های الماسی کمک می‌کنن و یه تیپ زنانه و متعادل ایجاد می‌کنن. همچنین صاف بودن موها، صورت رو کشیده‌تر و کم‌پهناتر نشون می‌ده و چتری هم به پنهان کردن پیشونی باریک کمک می‌کنه.

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!