آموزش میکاپ فرانسوی

آموزش میکاپ فرانسوی؛ ۶ سبک جدید و حرفه ای آرایش که باید یاد بگیرید +ویدئو

میکاپ فرانسوی از معدود میکاپ‌های پرطرفداریه که به تازگی ترند شده و خیلیا این میکاپ رو انجام میدن. درحالت‌کلی، فرانسویان دوس دارن توی هر چیزی بهترین باشن و میکاپ فرانسوی هم از این قاعده مستثنا نیست. خلاصه اگه دوست دارین که روش انجام پرطرفدارترین میکاپ فرانسوی رو یاد بگیرین، این مطلببرای شماست…

ماهیت کلی میکاپ فرانسوی

به‌طورکلی، میکاپ فرانسوی یه میکاپ سبک و نچراله. تو این سبک از میکاپ از وسایل و لوازم آرایشی خیلی کمی استفاده می‌شه. بااین‌حال، می‌تونه یک وایب و چهره مناسبی رو برای شما به ارمغان بیاره. برای همین اگه دوست دارید که یه میکاپ ترند انجام بدید؛ ولی از لوازم آرایش کم‌تری استفاده کنید می‌تونید میکاپ فرانسوی الگوی خودتون قرار بدید. ما با استفاده از ۶ تا ویدیو که قراره درادامه به اون‌ها اشاره کنیم بهتون کمک می‌کنیم که آرایش فرانسوی رو به بهترین نحو ممکن انجام بدین.

میکاپ فرانسوی سبک شماره ۱

توی ویدیو اول میکاپ آرتیست تماماً از برند لورال استفاده کرده. همون‌طورکه می‌دونید، لورال یک برند معروف آرایشی از همون فرانسه‌اس که تونسته طرفدارهای زیادی بین میکاپ آرتیست‌ها پیدا کنه. کلا اگه بودجه بالایی برای خرید لوازم آرایشی در نظر دارید، خرید پک آرایشی لورال بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شه؛ چراکه با یه بار خرید می‌تونید از بهترین برند لوازم آرایشی استفاده کنید. خب حالا قدم به قدم طبق ویدیو پیش بریم و ترتیب مراحل آرایش رو بدونیم.

میکاپ فرانسوی با لورآل

همان‌طورکه تو این ویدیو مشاهده کردید، اول از همه از کرم پودر لورال استفاده کنید. کرم پودر لورآل یک کرم پودر خوب و معروفه.

  • برای شروع آرایش صورتتون کرم پودر رو روی صورتتون بزنید و اون رو کامل فید کنید تا به‌خوبی روی پوست بشینه.

میکاپ فرانسوی با لورآل

این خانم تو مرحله کانسیلر زدن از کانسیلر برند لورال استفاده می‌کنه.

  • کانسیلر رو توی گوشه داخلی چشم، گوشه خارجی چشم، کناره لب‌ها و کناره بینی‌تون بزنید. بعدش، کانسیلری که به گوشه خارجی چشم زدید رو با براش براش سایه کامل فید کنید.

میکاپ فرانسوی با لورآل

حالا نوبت می‌رسه به خط چشم کشیدن. این خانم برای این‌که یک خط چشم خوبی بکشه، از مداد چشم ژلی ضد آب ۲۴ ساعته infallible لورال استفاده کرده. این مداد چشم از مداد چشم‌های معروف محسوب می‌شه؛ چراکه ماندگاری و کیفیت بالایی داره. برای همین خیالتون از ثابت موندن و پاک نشدن اون راحته.

  • با استفاده از مداد چشم یک خط چشم کوتاه و باریک بکشید. لازم نیست دقت زیادی برای خط چشم کشیدن به‌خرج بدید. فقط گوشی خارجی رو مداد چشم بکشید. بعدش، با استفاده از ناخن‌تون مداد چشم رو مثل یه خط چشم به سمت بیرون چشم باریک بکشید.

با این ترفند از خط چشم استفاده نکردید و وقت زیادی برای قرینه کشیدن اون نذاشتید؛ اما یک خط چشم عالی برای خودتون کشیدید.

میکاپ فرانسوی با لورآل

میکاپ آرتیست‌ها برای انجام میکاپ فرانسوی از ریمل‌هایی استفاده می‌کنند که فرچه‌های کوتاه یا بلند کننده داره. به‌طوری‌که ریمل‌های حجم دهنده زیاد استفاده نمی‌شه. ریملی که این خانم استفاده کرده ریمل بلند کننده لورال مدل TELESCOPICE هستش. حتما تا الان متوجه شدید که برند لورآل چه برند مناسبی برای آرایش هست. این برند تونسته لوازم آرایشی و بهداشتی مختلفی رو به بازار عرضه ‌کنه.

  • برای ریمل زدن طبق این ویدیو یه ریمل بلند کننده و کم حجم در نظر بگیرین تا مژه‌هاتون خوش فرم دیده بشه و حالت چسبنده‌ای به هم نداشته باشه.

میکاپ فرانسوی با لورآل

خب، حالا می‌رسیم به قسمت جذاب ماجرا که اساسی‌ترین مرحله میکاپ فرانسوی محسوب میشه. رژ قرمز پلن اصلی و ثابت میکاپ فرانسویه. طوری‌که هرجوری که بخواید آرایش فرانسوی کنید، در آخر سر باید با یک رژ قرمز میکاپ‌تون رو تموم کنین. از اونجایی که این خانم از اول آرایشش از برند لورال استفاده کرده، می‌تونیم نتیجه بگیریم رژ قرمزی که برای لباش استفاده کرده هم از برند لوراله.

  • سعی کنید هنگام رژ لب زدن از خط لب به بیرون نرید؛ چون میکاپ‌تون باید نچرال باشه و فقط روی لب‌هاتون رژ بزنید و لب‌هاتون رو بزرگ‌تر نشون ندید.

میکاپ فرانسوی با لورآل

تو این ویدئو میکاپ آرتیست به جای این‌که رژگونه بزنه، از همون رژ لب قرمزی که روی لب‌هاش استفاده کرده. البته، اگر دوست دارید که به صورت جداگونه از رژگونه استفاده کنید، دستتون بازه. استفاده از رژ لب به‌عنوان رژ گونه یک ترفند برای کسایی‌که زیاد از رژگونه استفاده نمی‌کنند یا ترجیح می‌دن رنگ رژگونه‌هاشون مشابه رژلب‌شون باشه.

  • برای رژ گونه زدن می‌تونید مثل این ویدئو رژ لب رو به روی گونه‌هاتون بزنید و با انگشت کامل فیدش کنید.
  • همچنین، برای این‌که پف چشماتون بخوابه و حالت بهتری پیدا کنه، رژ لب رو روی گوشه خارجی چشم بزنید و با انگشت فید کنید.

همون‌طور که دیدید، این خانم از کم‌ترین لوازم آرایشی استفاده کرده و بیش‌تر از انگشتاش برای فید کردن کمک گرفته.

میکاپ فرانسوی سبک شماره ۲

همان‌طورکه توی ویدیوی اول دیدیم؛ توی سبک فرانسوی کرم پودر خیلی کم استفاده می‌شه. از این‎ به بعد هم قراره با میکاپ‌های فرانسوی با کرم پودرهای کم مواجه بشیم. ویدیو دوم هم از این قاعده مستثنا نیست. به‌طوری‌که خیلی کم از کرم پودر استفاده شده. درحالت‌کلی، میکاپ فرانسوی یک میکاپ بر پایه حفط حالت نچرال صورته و به غیر از رژ لب قرمز آرایش غلیظ دیگه‌ای نداره.

میکاپ فرانسوی شماره 2

  • در مرحله اول میکاپ این ویدیو، مقدار کمی از کرم پودر رو با دست روی پوست بزنید و اون رو کامل فید کنید.
  • بعد از این‌که کرم پودر رو فید کردید، نوبت به کانسیلر زدن می‌رسه. کانسیلر رو روی گودی چشم، وسط پیشانی و کناره لب‌ها بزنید و اون رو با دو انگشت کامل فید کنید.

میکاپ فرانسوی شماره 2

بعد از مرحله کانسیلر نوبت به کانتور زدن می‌رسه. کانتوری که استفاده می‌کنید مهم نیست چی باشه؛ ولی این خانم توی این ویدیو از پالت کانتور استفاده کرده. مزیت مهمی که این کانتور نسبت به کانتورهای دیگه داره، اینه که دستتون برای مقدار استفاده کانتور بازه. همچنین، می‌تونید مدت زمان بیش‌تری ازش استفاده کنید. چون مقدار بیش‌تری نسبت به کانتورهای مایع و شکل‌های دیگه از کانتور داره.

  • با یه براش گونه کانتور روی گونه‌هاتون بزنید. بعدش، کمی از براش کانتوری که روی براش باقی مونده رو پشت پلک چشم بزنید تا چشماتون حالت پف و خوابیده نداشته باشه.

میکاپ فرانسوی شماره 2

حالا نوبت به آرایش کردن رو چشم‌ها می‌رسه.

  • تو مرحله آرایش چشم از یه خط چشم مویی استفاده استفاده کنید که خط چشم کشیدن راحت‌تر باشه. برای خط چشم کشیدن لازم نیست که یه خط خیلی بلند بکشید. فقط تا گوشه خارجی چشم‌تون خط چشم بکشید و اون رو تا وسط‌های چشم ادامه بدید. این مقدار از خط چشم برای میکاپ فرانسوی کافیه.
  • حالا برای این‌که خط چشم بهتر دیده شه، زیر خط چشماتون کانسیلر بزنید و اون رو و دوباره با انگشت‌تون کامل فیدش کنید که خط چشم‌تون بیش‌تر به چشم بیاد.

میکاپ فرانسوی شماره 2

  • تو میکاپ فرانسوی خیلی لازم نیست که ابروهاتونو لیفت کنید. به‌جاش، می‌تونید از یه ژل ابروی مناسب یا یه مداد ابرو برای پر کردن جاهای خالی ابروتون استفاده کنید.

میکاپ آرتیست این ویدیو از مداد ابروی urban decay brow blade استفاده کرده.

  • قبل از این‌که روی مژه‌هاتون ریمل بزنید، لازمه که با فر مژه اونا رو مرتب کنید. استفاده از فر مژه قبل از ریمل زدن باعث میشه که ریمل روی مژه‌هاتون به‌خوبی بخوابه و به هم‌دیگه نچسبه. همچنین، کمک کنید که مژه‌های حالت‌دار داشته باشید.

میکاپ فرانسوی شماره 2

خب، حالا می‌رسیم به قسمت جذاب رژ قرمز که از نظر من بهترین مرحله میکاپ فرانسویه.

  • شما می‌تونید با استفاده از یک رژ لب مایع یا حتی جامد یک رژ لب قرمز رو روی لباتون بکشید.

این خانم به جای رژ لب جامد از رژ لب مایع قرمز استفاده کرده. البته، اگه دوست ندارید که از رژ لب مایع استفاده کنید می‌تونید به‌جاش از رژ لب جامد استفاده کنید که رنگش شبیه رژ لب استفاده شده توی ویدیو باشه.

میکاپ فرانسوی شماره 2

  • توی مرحله آخر برای جلوه بیش‌تر لب‌هاتون با استفاده از یک رژ لب جامد قرمز رنگ میکاپ‌تونو تکمیل کنید.

رژ لبی که تو این ویدیو استفاده شده از برند شنل (chanel) هست که یک برند معروف لوازم آرایشی.

  • برای این‌که رژ لب مایعی که در مرحله قبل روی لبتون زدید بهتر بمونه و لباتون قرمزی بیش‌تری داشته باشه می‌تونید از رژ لب جامد استفاده کنید.

مثل ویدیو قبلی می‌تونید رژ لب جامد رو به عنوان رژگونه هم استفاده کنید و اون رو با انگشتاتون کمی فید کنید که حالت کیوت‌تری به میکاپ فرانسوی‌تون بدید.

بخوانید:  چطور استایل لباس برای شکل بدن مستطیلی انتخاب کنیم؟

میکاپ فرانسوی سبک شماره ۳ (مخصوص پوست دارای جوش و لکه)

هر ویدیویی مراحل و لوازم آرایشی مخصوص به خودشو داره. همون‌طورکه در اول مقاله گفتیم، میکاپ فرانسوی بیش‌تر در حالت نچرال بودنه و در حالت کمی از کرم پودر استفاده می‌شه؛ ولی این به این معنی نیست که کلاً نتونید از کرم پودر استفاده کنید. اگه دوست دارید که لکه‌ها و جوش‌های پوست صورتتون رو بپوشونید می‌تونید از کرم پودر استفاده کنید. حالا بریم با هم ببینیم که در ویدیوی آموزشی سوم چگونه یک میکاپ فرانسوی داشته باشیم.

اصلی‌ترین تفاوتی که توی ویدیو سوم دیده می‌شه استفاده از کرم پودر زیاده. همون‌طورکه تو ویدیوهای قبلی دیدیم، میکاپ آرتیست‌ها از کم‌ترین کرم پودر استفاده می‌کردن و بعضیاشونم اصلاً استفاده نمی‌کنند؛ اما این ویدیو با بقیه ویدیوها کمی فرق داره.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 3

  • طبق این ویدیو برای این‌که کرم پودر روی پوست به‌خوبی بخوابه لازمه که قبل از این‌که اون رو به پوستتون بزنید مقدار کمی از پرایمری که استفاده می‌کنید رو با کرم پودر مخلوط کنید.

شما می‌تونید از کرم پودرهای محبوب خودتون استفاده کنید؛ ولی برندی که این خانم تو این ویدیو استفاده کرده کرم پودر دیور مدل skin glow هست. این کرم پودر بسیار محبوبه؛ چراکه برند دیور از معروف‌ترین برندهای لوازم آرایشی به حساب میاد.

  • در مرحله بعد، بدون استفاده از بیوتی بلندر یا براش با دست‌تون پرایمر و کرم پودر قاطی شده رو روی صورتتون کامل فید کنید.

اگه دوست ندارید که از دستاتون استفاده کنید، می‌تونید از بیوتی بلندر هم برای فید کردن کرم پودر استفاده کنید؛ ولی اصولی که توی این ویدیو رعایت شده اینه که با دستتون بزنید و فید کنید.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 3

در مرحله بعد برای کانسیلر زدن می‌تونن از کانسیلرهای مایع یا کانسیلرهای دیگه استفاده کنید. تو این ویدیو کانسیلر برند دیور استفاده شده.

  • کانسیلر رو روی گودی چشمتون بزنید و با انگشتاتون کامل فید کنید.
  • برای کانتور زدن می‌تونید از کانتور مایع یا پالت کانتور استفاده کنید. کانتور رو کمی روی گونه‌ و خط رشد موهاتون بزنید و با استفاده از براش کانتور فیدش کنید.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 3

  • مثل ویدیو اول برای خط چشم کشیدن یک مداد چشم چشم بردارید و اون رو از گوشه خارجی چشم به وسط پلک بزنید. لازم نیست که خط چشم باریک بکشید. فقط در حدی که گوشه خارجی چشمتون مداد چشم داشته باشه کافیه.
  • بعدش با انگشت مداد چشم زده شده رو به قسمت خارجی چشم‌تون بکشید. این‌کار باعث می‌شه‌ مداد چشم مثل خط چشم باریک دیده بشه.

این ترفند برای خط چشم کشیدن به شما کمک می‌کنه که بدون این‌که خط چشمتون خراب بشه یه خط چشم عالی داشته باشین.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 3

  • همون‌طورکه تو ویدیوهای قبلی‌ هم گفتیم، برای ریمل زدن کافیه که از ریمل بلند کننده کمک بگیرید. لازم نیست که ریمل‌هایی با فرچه‌های بلند و پرحجم استفاده کنید.

رسیدیم به قسمت جذاب ماجرا که رژ لب قرمز زدنه. رژ لبی که تو این ویدیو استفاده شده یک رژ لب از برند شنل هست. برند شنل محبوبیت بسیاری بین میکاپ آرتیست‌ها داره.

  • رژ لب‌تونو به وسط‌های لبتون بزنید و به کناره‌هاش نزنید. بعدش با استفاده از انگشتتون اون رو کامل به سمت کناره‌ها بکشید که یک حالت مخملی روی لباتون ایجاد بشه.
  • حالا رژ لبی که روی انگشت‌تون مونده رو به‌عنوان رژگونه استفاده کنید، انگشت‌تون رو روی گونه‌هاتون بزنید تا یک رژ گونه طبیعی و ملایم داشته باشید.

میکاپ فرانسوی سبک شماره ۴ (بدون کرم پودر)

حالا می‌رسیم به آموزش سبک چهارم آرایش فرانسوی. تفاوت اصلی این ویدیو با ویدیوهای قبلی که میشه در همون ابتدای ویدیو متوجه شد اینه که این خانم بدون این‌که از کرم پودر استفاده کنه شروع به میکاپ کردن می‌کنه. یه نکته دیگه‌ای که توی آموزش ویدیو چهارم رو متوجه می‌شیم، اینه که برای انجام میکاپ ویدیو چهارم از سایه هم استفاده می‌شه. بنابراین، اگه دوست دارید که میکاپ فرانسوی‌تون سایه هم داشته باشه، ولی نمی‌دونید چطوری آرایش رو انجام بدید می‌تونید از آموزش ویدیو چهارم استفاده کنید. علاوه‌براین، در آموزش میکاپ این ویدیو از خط چشم هم استفاده شده. کلاً سبک میکاپ فرانسوی این ویدیو با ویدیوهای قبلی تفاوت‌های خاصی داره که به وضوح قابل مشاهده هست.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 4

  • در مرحله اول برای کانتور زدن می‌تونید از پلت کانتور استفاده کنید. رنگی که توی این ویدیو استفاده شده رنگ تیره کانتوره. البته، اگه دوست داشتید می‌تونید از رنگ‌های روشن هم استفاده کنید؛ ولی حالت اصولیش اینه که از رنگ تیره کانتور استفاده کنید. بعدش، با استفاده از براش کانتور روی گونه‌هاتون بزنید و فید کنید.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 4

  • بعد از کانتور زدن نوبت به کانسیلر می‌رسه. کانسیلر رو زیر چشمتون بزنید و با انگشت کامل اون رو فید کنید.

حتماً تا حالا متوجه شدید که توی میکاپ فرانسوی خیلی کم از براش‌ها و لوازم آرایشی مثل بیوتی بلندر استفاده می‌کنند و کل میکاپشون رو با انگشت‌هاشون فید و انجام می‌دن.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 4

  • برای رژگونه زدن می‌تونید از رژ لب مایع استفاده کنید.

رژلب مایعی که به عنوان رژگونه تو این ویدیو استفاده شده از برند kaleidos هست. این برند مثل سایر برندهای گفته شده مثل دیور و لورآل معروفه و تونسته که محبوبیت خوبی بین افراد پیدا کنه.

  • برای فید کردن رژ گونه‌تون می‌تونید از بیوتی بلندر استفاده کنید. رژگونه رو به سمت بالا فید کنید تا گونه‌هاتون برجسته‌تر دیده بشه.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 4

  • اگه دوست دارید که از رژگونه بیش‌تری استفاده کنید، می‌تونید از رژگونه‌های معروف مثل رژگونه kaleidos استفاده کنید.
  • حالا با استفاده از یک هایلایتر براش رژ گونه‌تون رو بیش‌تر جلوه بدید. علاوه‌براین‌که هایلایتر رو روی گونه‌هاتون می‌زنید، پشت پلک آخر ابروتون بزنید که چشماتون بهتر دیده بشه.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 4

تفاوت اصلی دیگه‌ای که بین این ویدیو و ویدیوهای قبلی وجود داره اینه که توی ویدیوی چهارم مرحله سایه زدن هم وجود داره. برند سایه‌ای که تو این ویدیو استفاده شده از برند kaleidos هست.

  • برای این‌که یک سایه خوب داشته باشید می‌تونید از رنگ خنک قهوه‌ای استفاده کنید. با استفاده از براش، سایه رو کامل روی پشت پلک فید کنید. مواظب باشید که سایه روی استخوان چشم‌تون نزنید.
  • سایه‌ای که روی براش مونده رو زیر چشم بزنید که آرایش چشم‎تون تکمیل شه.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 4

  • برای خط چشم زدن می‌تونید از مداد چشم استفاده کنید. برای کشیدن مداد چشم پلک‌تون رو از بالا بکشید که چشم حالت کشیده پیدا کنه. بعدش، مداد چشم رو داخل پلک چشم بزنید. از گوشه خارجی به گوشه داخلی چشم مداد بزنید.
  • بعدازاون، با استفاده از یه خط چشم مویی یک خط چشم نسبتا بلند بکشید.

همون‌طورکه تو این ویدیو دیدید، استفاده از مداد چشم و خط چشم می‌تونه هم‌زمان تو یه آرایش صورت بگیره.

آموزش میکاپ فرانسوی؛ 6 سبک جدید و حرفه ای آرایش که باید یاد بگیرید +ویدئو

برای این‌‌که رژ لب بهتری داشته باشید می‌تونید از دو نوع رژ لب استفاده کنید.

  • در مرحله اول، رژ لب مایع قرمز رو روی شیار لب بالا و در امتداد همون روی لب پایین بزنید.
  • بعد یک رژ لب قهوه‌ای رنگ نود رو به کناره‌های لبتون بزنید. لازمه که مقدار استفاده شده این رنگ بیش‌تر از رنگ قرمز باشه.
  • بعدش، اونا رو کامل با هم فید کنید که یک میکاپ و رژ لب متفاوتی نسبت به بقیه رژ لب‌های فرانسوی داشته باشید.

میکاپ فرانسوی سبک شماره ۵

در ابتدای ویدیو پنجم لوازم آرایشی‌ای که قراره تو این ویدیو استفاده کنه رو نشون می‌ده. خب این خیلی خوبه؛ چراکه می‌تونید بفهمید برای هر مرحله از آرایش از چه برند لوازم آرایشی استفاده شده. تو ویدیوهای قبلی بسیاری از برندهای لوازم آرایشی دیده نمی‌شد و ما نمی‌دونستیم از چه برندهایی استفاده می‌شه؛ ولی این ویدیو به ما کمک می‌کنه که در مورد برندهای لوازم آرایشی هم اطلاعات داشته باشیم.

وسایل آرایشی میکاپ فرانسوی سبک شماره 5
وسایل آرایشی میکاپ فرانسوی سبک شماره ۵

برای راحتی بیش‌تر شما تو فهرست زیر انواع لوازم آرایش و برندهای استفاده شده در ویدیوی پنجم رو نام ببریم که هنگام مشاهده این ویدیو بدونید که از چه لوازمی استفاده می‌شه:

  • ژل ابرو بی رنگ benefit
  • ریمل telescope face lash
  • پرایمر simply me
  • کرم پودر آبرسان کاتریس مدل true skin
  • رژ گونه sheglam
  • پودر فیکس i love revolution مدل نارگیل
  • هایلایتر مایع برند لورآل مدل glow mon amour
  • رژ گونه قرمز برند لورآل

حالا که با لوازم آرایشی که تو این ویدیو استفاده میشه آشنا شدیم، بهتره که بریم سراغ آموزش میکاپ این ویدیو.

یکاپ فرانسوی سبک شماره 5

  • همون‌طورکه تو آموزش‌های قبلی هم اشاره کردیم، لازم نیست ابروهاتون رو برای انجام میکاپ فرانسوی لیفت کنید. تنها با استفاده از مداد ابرو جای خالی ابروهاتونو پر کنید.

یکاپ فرانسوی سبک شماره 5

  • بعدش هم می‌تونید با استفاده از یک ژل ابروی مناسب ابروهاتونو مرتب کرده و به اونا حالت بدید.

یکاپ فرانسوی سبک شماره 5

  • مثل ویدیو قبلی قبل از ریمل زدن، از یک فرمژه استفاده کنید که ریمل روی اون به‌خوبی بخوابه و مژه‌هاتون به هم چسبیده نباشه.
  • همون‌طور که تو ویدیوهای قبلی هم اشاره کردیم، برای ریمل زدن به سبک میکاپ فرانسوی لازمه که از یک ریمل با فرچه بلند کننده و کم حجم استفاده کنید. شما می‌تونید مثل این ویدیو از ریمل برند telescope face lash یا هر ریمل خوب دیگه‌ای استفاده کنید.
بخوانید:  ایده های جذاب مدل مو 2024 از هفته مد بهار

یکاپ فرانسوی سبک شماره 5

  • برای این‌که چشماتون بهتر دیده بشه می‌تونید یک سایه رنگ نود یا صورتی کم‌رنگ بزنید که پف چشمتون گرفته بشه.

البته، می‌تونید از سایه‌های بیش‌تری هم استفاده کنید؛ ولی اگه دوست دارید که مثل این ویدیو میکاپ کنید، لازمه کم‌ترین سایه رو استفاده کنید.

  • حالا نوبت به پرایمر زدن می‌رسه. شما می‌تونید از پرایمرهای مختلفی استفاده کنید؛ ولی تو این ویدیو از پرایمر مایع برند simply me استفاده شده. بعد از این‌که پرایمر رو زدید لازمه کمی صبر کنید تا پرایمر کامل جذب پوستتون بشه.

وقتی که قبل از کرم پودر زدن پرایمر رو روی صورتتون بزنید، کرم پودر حالت بهتری روی پوستتون پیدا می‌کنه.

یکاپ فرانسوی سبک شماره 5

کرم پودری که تو این ویدیو استفاده شده کرم پودر آبرسان کاتریس مدل true skin هست.

  • تو این مرحله کرم پودر رو روی قسمت گونه و پیشانی‌تون بزنید و اون رو با بیوتی بلندر کامل فید کنید. به‌خاطر این‌که قبل از کرم پودر زدن از پرایمر استفاده کردید، کرم پودر حالت بهتری روی پوستتون ایجاد می‌کنه.

یکاپ فرانسوی سبک شماره 5

  • تو این مرحله نوبت به رژگونه زدن می‌رسه. همون‌طورکه تو این ویدیو می‌بینید، هنگام رژگونه زدن لباتونو غنچه کنید که گونه‌هاتون بیشتر دیده بشه و بدونید که باید کدوم قسمت از گونه‌هاتون رو رژگونه بزنید.

یکاپ فرانسوی سبک شماره 5

  • رژ گونه‌ای که تو این ویدیو استفاده شده رژگونه برند sheglam هست. این برند که به‌تازگی محبوب شده، رژگونه‌های فوق‌العاده داره.
  • همچنین، شما می‌تونید رژگونه رو روی بینی‌تون هم بزنید که آرایش دخترونه‌تری داشته باشید. با استفاده از براش مخصوص رژگونه روی بینی رو کامل فید کنید.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 5

حالا که به این مرحله رسیدید، لازمه که از یک پودر فیکس استفاده کنید. پودر فیکسی که تو این ویدیو استفاده شده یه پودر فیکس جذاب و مناسب از برند i love revolution هست.

  • پودر فیکس رو با پد مخصوص خودش روی پایین گونه‌ و خط فکتون بزنید. بعدش، اونو کامل فید کنید.
  • شما می‌تونید با براش بزرگ هم پودر فیکس بردارید. البته، براش پودر فیکس رو فیکس‌های رو چند بار روی در ظرف پودر فیکس بزنید تا پودرهای اضافی برداشته بشه تا پودر فیسک زیادی استفاده نشه.
  • بعد از مرحله پودر فیکس زدن نوبت به هایلایتر می‌رسه. شما می‌تونید با استفاده از انگشت روی گونه‌تون هایلایتر بزنید که میکاپ کلی صورت‌تون حالت بهتری داشته باشه.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 5

حالا نوبت می‌رسه به بهترین قسمت ماجرا!

  • مثل ویدیوهای قبلی از یه مداد لب قرمز برای اطراف لب‌تون استفاده کنید.
  • بعدش، با استفاده از رژ لب قرمز مثل رژ لب برند لورآل آرایش فرانسوی‌تون رو تکمیل کنید.

میکاپ فرانسوی سبک شماره ۶

حالا می‌رسیم به آموزش میکاپ ویدیو آخر. توی این آموزش میکاپ هم می‌تونید مشاهده کنید که از مقدار کمی از وسایل و لوازم آرایشی استفاده شده. این ویدیو به‌طورکامل، نحوه انجام میکاپ فرانسوی رو به شما نشون میده. همچنین، به شما آموزش میده که چطوری با کم‌ترین مقدار لوازم آرایشی میکاپ فرانسوی مناسبی داشته باشید.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 6

فرقی نداره که بخواید کدوم نوع میکاپ رو انجام بدید. همیشه قبل از شروع به میکاپ، باید یک روتین پوستی کوچک رو در نظر بگیرید.

  • اول از همه سرم مخصوص پوستتون رو استفاده کنید.

با توجه به نوع پوستی که دارید می‌تونید سرم‌های مختلفی مثل سرم‌های ویتامین سی رو استفاده کنید.

  • برای رفع تیرگی زیر چشم‌ها از کرم دور چشم استفاده کنید.
  • حالا نوبت به استفاده از کرم مرطوب کننده یا در بهترین حالت ضد آفتاب می‌شه. استفاده از ضد آفتاب باعث میشه آرایشی که روی پوستتون قرار داره بهتر جلوه داده بشه.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 6

خب حالا که روتین پوست‌‌تون رو انجام دادید، نوبت به طی کردن مراحل آرایش می‌رسه.

  • کانسیلر مخصوص خودتونو زیر گودی چشم‌تون بزنید و با یک بیوتی بلندر اون رو کامل به سمت بالا فید کنید.

کانسیلری که تو این ویدیو استفاده شده کانسیلر ایوسن لوران مدل Yves Saint Laurent Concealer_Touche Eclat هست.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 6

حالا نوبت به استفاده از کرم پودر می‌رسه. کرم پودری که این خانم در این ویدیو استفاده کرده کرم پودر مایع است و به صورت سرمی و قطره چکانی روی پوست زده می‌شه.شما می‌تونید هر نوع کرم پودری که روی پوست سنگینی نکنه رو برای آرایش میکاپ فرانسوی در نظر بگیرید.

  • بعد از این‌که کرم پودر روی پوست زدید، با انگشت کامل پخش کنید تا قسمت‌های بیش‌تری از گونه‌هاتونو بپوشونه. بعدش، با استفاده از بیوتی بلندر اون رو کامل فید کنید.

همون‌طور که تو این ویدیو می‌بینید، این خانم از کم‌ترین مقدار کرم پودر استفاده کرده. به حدی که لکه‌های صورتش معلومه؛ چراکه میکاپ فرانسوی کلاً یک میکاپ نچراله.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 6

  • حالا نوبت به آرایش کردن چشم‌ها می‌رسه. در مرحله اول لازمه که برای فر کردن مژه‌هاتون از فرمژه مناسب استفاده کنید.

فرمژه باعث میشه که پلک مژه‌هاتون به همدیگه نچسبه و یک حالت فر مانند رو به بالا داشته باشه.

  • بعدش، با استفاده از یک ریمل که فرچه بلند کننده یا کم حجمی داره مژه‌هاتونو ریمل بزنید.

ریملی مورد استفاده تو این ویدیو ریمل برند Rare beauty هست.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 6

  • در مرحله بعدی این آرای آرایش ویدیو آخر ویدیو ششم از یک رژگونه صورتی رنگ برای رژ گونه زدن استفاده کنید تو ویدیوهای قبلی مشاهده کردیم که افراد برای اینکه رژگونه طبیعی داشته باشند از رژ لبشون استفاده کردند اما شما می‌تونید در صورت تمایل از رژگونه صورتی رنگ هم استفاده کنید

که تو این فیلم استفاده شده رژ گونه بورژوا مدل Rose Coup DE Foudre 16 هست.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 6

  • برای خوش فرم کردن ابروهاتون می‌تونید از ژل ابرو استفاده کنید. همچنین، در کنار استفاده از ژل ابرو می‌تونید طبق این ویدیو از صابون ابرو هم استفاده کنید تا ابروهاتون کاملا مرتب دیده بشن.

ژل ابرو استفاده شده در این مرحله از آموزش ویدیو، ژل ابرو benefit بی‌رنگ ۲۴ ساعته است که بین بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها به حاضر کیفیتش بالاش محبوبه.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 6

برای این‌که کرم پودر و ژگونه‌ای که روی پوستتون استفاده کردید، ثابت بمونه لازمه از پودر فیکس استفاده کنید. لازم نیست حساسیت زیادی در مورد خرید پودر فیکس در نظر بگیرید. فقط لازمه پودر فیکسی انتخاب کنید که زیاد پوست شما رو مثل گچ سفید نشون نده. یکی از ترفندهایی که باعث میشه پودر فیکس به‌راحتی روی پوستتون بخوابه و آرایشتونو تکمیل کنه، اینه که بعد از این‌که براش رو توی پودر فیکس زدید، اون رو دو سه بار روی درب پودر فیکس ضربه بزنید که پودرهای اضافی از روش برداشته بشه.

  • حالا می‌تونید براش رو روی گونه‌ و جاهایی که دوست دارید آرایشتون ثابت بمونه بزنید.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 6

  • با توجه به سلیقه دلخواه خودتون می‌تونید از سایه‌های زیادی استفاده کنید؛ اما سایه که توی ویدیو استفاده شده یک رنگ نود هم‌رنگ پوست خانم هست.

این خانم بیش‌تر برای این‌که لکه‌های روی پلکش دیده نشه از سایه استفاده کرده. اگر شما تمایل داشتید می‌تونید از سایه‌های رنگی دیگه‌ای هم استفاده کنید. البته، باید در نظر بگیرید که سایه‌های پررنگ توی میکاپ فرانسوی جایی ندارن. پس، بهتره از سایه‌های کم‌رنگ و رنگ نود استفاده کنید.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 6

  • در قسمت پایانی میکاپ فرانسوی این ویدیو مثل ویدیوهای قبلی برای این‌که لب‌ها در حالت بهتری دیده بشه، یک مداد لب قرمز پررنگ استفاده کنید و اطراف لبتون رو مداد بزنید.

استفاده از مداد لب باعث میشه که بدونید کجاها رو باید رژ لب بزنید و هنگام رژ لب زدن، خارج از لب رژ نزنید.

میکاپ فرانسوی سبک شماره 6

  • در مرحله آخر با استفاده از یک رژ لب قرمز آرایشتونو تکمیل کنید.

این خانم توی این ویدیو از رژ لب قرمز برند شنل استفاده کرده. رژ لب شنل از بهترین رژ لب‌های قرمزیه که می‌تونید استفاده کنید.

برای رژگونه بیش‌تر می‌تونید از رژ‌گونه‌های رنگی دونه‌ای استفاده کنید. این رژ گونه‌هات به‌تازگی ترند شدن و طرفداران زیادی پیدا کردن.

  • برای استفاده از این رژگونه‌ها می‌تونید پد مخصوص رو داخل اونا بزنید. رنگ‌هایی که توی جعبه قرار داره و با هم مخلوط می‌شه و می‌تونه یک رنگ خوش فرم و ملایم رو به گونه‌هاتون بده.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم  در مورد روش انجام پرطرفدارترین میکاپ فرانسوی اطلاعات جامعی ارائه کنیم. امیدواریم تونسته باشیم که توی ۶ ویدیو آرایش فرانسوی به شما یاد بدیم. همون‌طورکه تو این ویدیوها مشاهده کردین، این افراد از برندهای معروفی مثل لورآل و شنل استفاده کردن؛ ولی اگه شما بودجه تامین این برندهای معروف رو ندارید، اصلا جای نگرانی نیست.. می‌تونید از برندهای مشابه استفاده کنین. یادتون باشه این سبک برخلاف سبک میکاپ لبنانی که قبلا توضیح دادیم، تاکید بیشتری روی سبکی و نچرالی آرایش داره.

نمایش دیدگاه‌‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!