بهترین محصولات زیبایی از دیدگاه FASHIONISTA (ماه اوت 2023)

بهترین محصولات زیبایی از دیدگاه FASHIONISTA (ماه اوت ۲۰۲۳)

هر ماه، سردبیران مجله فشنیستا (FASHIONISTA) تعداد زیادی از محصولات زیبایی را گزینش و خود امتحان می‌کنند. این گروه بر این باورند که هرگز یک «فرمول طلایی» در صنعت زیبایی نمی‌توان یافت با این حال، فلسفه این جستجو  در کشف همین محصولات جدید و ناشناخته است. این بار هم آنها آخرین کشفیات خود را در زمینه محصولات مراقبت از مو، پوست، عطر، سلامتی و آرایشی جمع آوری کرده‌اند تا در اختیار علاقمندان دنیای زیبایی قرار دهند.

هر سال داستان همین است: تا چشک برهم می‌زنیم، تابستان آمده است و رفته. با پیچیدن بوی پاییز، کم کم روتین زیبایی د ما در چند هفته گذشته تغییر خود را آغاز شده است. محصولات پاییزی مثل شمع‌هایی با رایحه شیرین، برق لب‌های قهوه‌ای رنگ و کرم‌های ضدخشکی صورت پدیدار شده‌اند، حتی قبل از اینکه شاهد سرد شدن هوا باشیم.

کرم لب Rhode Peptide با رایحه وانیل
بالم لب Rhode Peptide با رایحه وانیل (۱۶ دلار)

 با اینکه نمی‌خواهم به این راحتی‌ها تحت تاثیر یک کلیشه قرا بگیرم، اما نمی‌توانم از این کرم لب چشم‌پوشی کنم. وانیل مطمئناً مورد علاقه من است، با آن عطر شیرین اما نه خیلی شیرین الهام گرفته از کیک.
اولیویا نواتو، ویراستار 

پاک کننده ژله ای Cocokind AHA
پاک کننده ژله‌ای Cocokind AHA (19 دلار)

 عنوان«ژله» در نام این محصول تآنچیزی بود که در نگاه اول مرا جذب کرد و در هنگام استفاده، بافت ژل نرم و سبک آن نیز مرا امیدوارتر کرد. ترکیب AHA و BHA استخراج شده از مواد طبیعی، مانند گل هیبیسکوس و عصاره انگور تخمیر شده، اثرات ملایم لایه‌بردار و تمیزکننده منافذ پوست نیز همینطور…
استفانی زالتزمن، مدیر زیبایی

بیس سرم رنگی پوست مخصوص شب Youthforia
کرم پودر رنگی مخصوص شب Youthforia (48 دلار)

من معمولاً آرایش پایه استفاده نمی‌کنم، اما این فرمول مرا وادار کرد تغییر عقیده دهم. این محصول سبک یک فینیش براق و شیشه‌ای ایجاد می‌کند. من طرز عملکرد این محصول را در پوشش لکه‌ها بدون تحریک پوست حساسم را می‌پسندم.
آندره آ بوسی، نویسنده

پوشش دهنده منافذ Peace Out
پوشش دهنده منافذ Peace Out (28 دلار)

می‌توانم با صداقت بگویم این یک محصول مراقبت از پوست بود که حتی نمی‌دانستم چقدر به آن نیاز داشتم. این محصول به آنچه وعده داده، واقعا عمل می‌کند؛ نتایج فوری و بلندمدت از طریق مواد مؤثره مانند اسید هیالورونیک، نیاسینامید، عصاره قارچ و اسید مالیک. من بیشتر از همه محبوت توانایی این کرم در ایجاد ظاهری بسیار صاف، مات و یکنواخت زیر آرایش شده‌ام. آن هم بدون ایجاد خشکی یا انسداد منافذ یا انباشتگی روی سایر مواد آرایشی.
دانی ما، سردبیر

شمع حمام Forvr Mood Champagne
شمع Champagne Showers محصول Forvr Mood (42 دلار)

جکی آینا اخیراً خط تولید شمع Forvr Mood را به‌روز کرده است و  به نظر می رسد این “دوش‌های شامپاین” موفق‌ترین مدل موجود این شرکت باشد. این عطر شیرینی هلو و خامه را القا می‌کند بدون اینکه خیلی شیرین باشد. به لطف فرمولاسیون جدید، این شمع بسیار تمیز و کم‌دود می‌سوزد.
لیزا سوکول، مدیر ارشد توسعه مخاطبان

کرم ضدپف و ضدسیاهی دور چشم حاوی کافئین The Inkey List (11 دلار)
کرم ضدپف و ضدسیاهی دور چشم حاوی کافئین The Inkey List (11 دلار)

تنها لذت پرگناه من در بیدار ماندن تا دیروقت و خواندن رمان‌های عاشقانه است و متاسفانه، این به معنای آن است که من اغلب با چشمانی پف کرده از خواب بیدار می‌شوم، بنابراین از این کرم چشم سبک و ارزان برای کمک به تسکین پف‌کردگی صبحگاهی و رطوبت‌رسانی به پوست زیر چشمم استفاده کردم. الان که از آن استفاده می‌کنم، حتی دیرتر هم میخوابم!
کتی پوساتری، کارآموز ویرایستاری

ژل ابروی بالابرنده و انعطاف پذیر Rare Beauty از سلنا گومز
ژل ابروی بالابرنده Rare Beauty از سلنا گومز (۱۷ دلار)

به عنوان یک طرفدار پروپاقرص Rare Beauty و فردی که تخصصش روی ابرو است، خوشحالم که به اطلاع برسانم این واقعاً بهترین ژل ابرویی است که تا به حال استفاده کرده‌ام. (باید بگویم و من اکثر این ردیف محصولات را امتحان کرده‌ام) این فرمولاسیون کاملاً شفاف و سبک است؛ با این حال یکی از قوی‌ترین نگهدارنده‌هایی را دارد که تجربه کرده‌ام. فرمول هنگام خشک شدن نیز شفاف باقی می‌ماند، بدون هیچ اثری از شوره‌های سفید یا موهایی با ظاهر غیرطبیعی و سفت.
بروک فریشر، نویسنده 

کرم کوشن (پنکیک مایع) Summer Fridays
کرم کوشن (پنکیک مایع) Summer Fridays (52 دلار)

به خاطر استفاده از کرم ضدآفتاب، عرق کردن و نیز استرس، پوست من در تابستان دچار خشکی و کدری می‌شد؛ تا اینکه این کرم آبرسان جدید را امتحان کردم. این کرم با بافت فوق العاده غنی و ارتجاعی خود «کوشن» (یعنی بالشتی) نامیده می‌شود و حاوی اسید هیالورونیک است تا آبرسانی و بافتی شفاف ارائه دهد، آن هم بدون اینکه منافذ پوستم را مسدود کند. گمان می‌کنم حتی  در ماه‌های خشک زمستانی پیش رو به دردم بخورد.
ساوانا سیتون، سردبیر بازار

بالم لب ترمیم کننده شماره 15 Lux Unfiltered
بالم لب ترمیم کننده شماره ۱۵ Lux Unfiltered (24 دلار)

با توجه به فرمولاسیون سبک اما آبرسان این محصول که حاوی کره شیا، اسکوالان و اسید هیالورونیک است یک حس خنک و براقیت خاصی روی پوستم به جا می‌گذارد، در واقع هیچ نکته منفی خاصی در مورد این محصول سراغ ندارم.
استفانی

عطر Henry Rose Blonde Barry
اسپری بدن Henry Rose Blonde Barry (75 دلار)

اسپری‌های بدن یک خرید نوستالژیک به شمار می‌آیند که اکنون بسیار محبوبیت پیدا کرده‌اند و این اسپری بدن Henry Rose Blonde Barry محصولی است که بیشتر از همه مورد استفاده من است.  عطر میوه‌ای ملایمش را توام با شیرینیان دوست دارم، با رایحه‌ای یادآور تمشک سیاه، پرتقال خونی و ترکیبی متعادل از بوی مشک و چوب. همچنین حالت اسپری شدن آن به صورت پرده‌ای نازک و یکنواخت را می‌پسندم.
آندره‌آ

آبرسان هیدرو پلامپ Vital Hydra Solution محصول Dr. Jart+
آبرسان هیدرو پلامپ Vital Hydra Solution محصول Dr. Jart+ حاوی اسید هیالورونیک (۳۴ دلار)

وقتی صحبت از هیدارته کردن برای پوست من می‌شود (که متفاوت از آبرسانی ساده آن است!)، من همواره بهترین نتایج را وقتی کسب می‌کنم که نوعی پایه آرایشی مایع را روی صورت خیسم اعمال کنم. این محصول جدید برای این منظور ایده آل است. وقتی استفاده می‌کنم، چیزی روی پوستم احساس نمی‌کنم، اما می‌بینم پوستم در طول روز بسیار مرطوب‌تر از قبل باقی می‌ماند.
دانی ما، سردبیر

پد چشم سیلیکونی چند بار مصرف Dieux Skin
پد چشم سیلیکونی چندبارمصرف Dieux Skin (25 دلار)

چیزی در دنیا برایم بهتر از دراز کشیدن روی تخت در انتهای یک روز طولانی با چند کیسه سرد زیر چشم وجود ندارد. این پدهای سیلیکونی اقتصادی‌تر هم هستند چراکه می‌توانند صدها بار مورداستفاده مجدد واقع شوند (و به همراه هر کرم یا سرم چشمی نیز قابل استفاده هستند). مجذوب آن شدم.
اولیویا

کرم مو حاوی روغن رزماری Camille Rose
ماسک مو حاوی روغن رزماری Camille Rose (20 دلار)

این ماسک موی فوری برای زمانی ایده آل است که می‌خواهم موهایم را خوب حالت دهم اما ۳۰ دقیقه وقت ندارم. این محصول ساخته‌شده با روغن رزماری (یک ترکیب محبوب برای تحریک رشد مو)، موهایم را درخشان تر و پوست سرم را باطراوت‌تر جلوه می‌دهد.
آندره‌آ

بالم بدن همه کاره Oui the People با رتینول گیاهی (75 دلار)
بالم همه کاره بدن Oui the People با رتینول گیاهی (۷۵ دلار)

 اخیرا سعی کرده‌ام از پوست خود، از بالای سر بالا تا نوک پا، مراقبت بهتری بکنم و گاهی اوقات، لوسیون‌های ساده قدیمی کافی نیست. این بالم ابریشمی با رتینول تقویت شده نه تنها بوی خوبی دارد، بلکه پوستم نرم‌تر و درخشان تر به نظر می رسد.
آندره‌آ

حالت‌دهنده موی Sun Bum Sonny's Original Surf Paste (17 دلار)
حالت‌دهنده موی Sun Bum Sonny’s Original Surf Paste (17 دلار)

کلا هرگز فکر نمی کردم روزی از موم یا واکس روی موهای ظریف و شکننده خودم استفاده کنم، اما آرایشگر لورا پولکو در یک رویداد مطبوعاتی اخیر، کمی از این استایلر با رایحه ساحلی را برایم استفاده کرد و من فوراً علاقه‌مند شدم. فری را کاهش می‌دهد و به راحتی نوعی چسبندگی کنترل‌شده ایجاد می‌کند، اما احساس استفاده از موم یا سنگینی مو ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این، کنترل هدفمندتری نسبت به اسپری مو ارائه می‌دهد.
استفانی

ریمل بلندکننده مژه Ilia Limitless
ریمل بلندکننده مژه Ilia Limitless (28 دلار)

من تعداد زیادی از زیمل را از داروخانه تهیه و امتحان کرده‌ام (و البته دوستشان داشته‌ام)، اما تصمیم گرفتم خودم را با یکی از برندهای لوکس شگفت‌زده کنم تا ببینم آیا چیزی را از دست داده‌ام یا خیر. و ظاهراً از دست داده بودم: این فرمول مژه‌های مرا سنگین نمی‌کند، به هم نمی‌چسباند یا در طول روز خرد نمی‌شود – یک پیروزی بزرگ برای چشم‌های حساس من. و نکته درباره قلم آن که یک سر منحنی برای بالا بردن مژه و یک سری مستقیم برای طولانی کردن و فاصله دادن دارد و این قابلیت فوق العاده است.
کتی پوساتری، کارآموز ویراستاری

بالم ترمیم کننده تسکین دهنده و خنک کننده اصلاحی Dermadoctor
بالم ترمیم کننده، تسکین دهنده و خنک کننده اصلاحی Dermadoctor (35 دلار)

من گهگاهی دچار اگزمای استرسی روی دستهایم می‌شوم که هم دردناک و هم آزاردهنده است و این بالم مرا (نسبتاً) از این عارضه حفظ کرده است. بلغور جو دوسر کلوئیدی نوعی اثر بالینی در تسکین فوری ایجاد می‌کند که در مبارزه با خارش و قرمزی موثر است، و سرامیدها نیز به درمان خشکی و التیام پوست کمک می‌کنند. همچنین این محصول چرب نیست.
لیزا سوکول، مدیر ارشد توسعه مخاطبان

سرم نرم کننده موی سر Paul Mitchell Awapuhi با عصاره زنجبیل وحشی
سرم نرم کننده موی سر Paul Mitchell Awapuhi با عصاره زنجبیل وحشی (۳۵.۵ دلار)

این سرم مایع از Paul Mitchell یک محصول حیاتی در نگهداری از فر موهایم است که بین شامپو و کاندیشینر استفاده می‌کنم. برای رنگ مو ایمن است و ظرف ۱۰ ثانیه بعد از اعمال، می‌توانید گرمای خفیفی را احساس کنید.
لیزا سوکول، مدیر ارشد توسعه مخاطبان

پچ های ضد آکنه Zitsticka Killa Acne Extra Strength
محصولات ضد آکنه Zitsticka Killa Acne Extra Strength (18 دلار)

در این مورد، من از توصیه‌های استفانیبدون چون و چرا پیروی می‌کنم، اما همچنین پچ‌های ضد آکنه Zitsticka Killa Acne Extra Strength را دوست دارم که در ماه مه درباره آنها نقدی نوشته بود. پس از مصرف قرصهای Accutane، من به ندرت شاهد جوش پوستی قابل توجهی هستم، اما اگر یکی هم رخ داد، این محصول با سرعتی مثال‌زدنی آن را از بین می‌برد.
لیزا سوکول، مدیر ارشد توسعه مخاطبان

اسپری ضدآفتاب غیرآئروسل Bask
اسپری ضدآفتاب SPF30 غیرآئروسل Bask (24 دلار)

 وقتی بحث ضدآفتاب می‌شود، من در مورد جنس محصول بسیار سختگیری به خرج می‌دهم و نمی‌توانم تحمل کنم که حس چسبندگی یا چربی ایجاد کند یا اینکه کاملاً روی پوستم خشک نشود. این نسخه اسپری از این مشکلات جلوگیری می‌کند و به طور خاص با نام  یک ضدآفتاب غیر روغنی”توصیف می‌شود. و برای پوست یک درخشش زیبا و بدون هرگونه لزجی ایحاد می‌کند.
بروک فریشر، نویسنده کارمند

ریمل بالابرنده و حجم دهنده مژه Clinique
ریمل بالابرنده و حجم دهنده مژه Clinique (27 دلار)

انتخاب ریمل مژه همیشه نوعی مشکل برای من بوده است – اکثر محصولاتی که امتحان کرده‌ام تقریباً بلافاصله اطراف چشمان من پخش می‌شوند و این قضیه اغلب مرا متقاعد می‌کند که کلاً بیخیال انها شوم. اما این فرمول جدید از Clinique به طور رسمی به مجموعه محدود من از محصولات پخش‌نشونده پیوسته است. معمولاً حدکثر تا ۵ ساعت پس از استفاده از سایر محصولات، چنان لکه‌های سیاه ریمل زیر چشمانم پخش می‌شود که به نظر می‌رسد ۱۰ سال است که نخوابیده‌ام! اما با این، حتی بعد ۵ ساعت هم آرایشم دقیقاً همان است که اول بود. علاوه بر این، قلم باریک آن امکان کاربرد ریمل روی گوشه های داخلی و خارجی مژه‌ها فراهم می‌کند.
بروک فریشر، نویسنده

رژ لب سوپرلوستروس Revlon 
رژ لب سوپرلوستروس Revlon (10 دلار)

می‌دانم هنوز هم هوا گرم است، اما من  رویاپردازی در مورد پوشیدن لباس‌های پاییزی‌ام را آغاز کرده‌ام و ناگهان متوجه شدم تقریبا هیچ رژ لب قرمز رنگی برای تکمیل آرایشم ندارم. من این رژ لب کرمی Revlon را در رنگ شرایی خریدم، یک رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز یاداور مد دهه ۹۰ میلادی و اکنون انتخاب من برای پاییز همین است.
کتی پوساتری، کارآموز ویراستاری

لایه بردار صاف کننده بدن Grown Alchemist
لایه بردار صاف کننده بدن Grown Alchemist (35 دلار)

ماه اوت است و در حال آزمایش روتین لایه برداری پوست هستم. و پس از آزمایش چندین لایه بردار صاف‌کننده این تابستان، این محصول انتخاب نهایی من است. این لایه‌بردار شامل کربن فعال و پومیس (سنگ پا) است، دو ماده موثره مهم که پوست پر خلل و فرج مرا صاف کرده‌اند.
ساوانا سیتون، سردبیر بازار

ماسک صورت Valmont L’Elixir Des Glaciers

بخوانید:  آرایش لایت؛ چگونه میکاپ ساده، نامحسوس ولی زیبا داشته باشیم؟
ماسک صورت Valmont L'Elixir Des Glaciers
ماسک صورت Valmont L’Elixir Des Glaciers (500 دلار)

این ماسک ژله‌ای لوکس – که به مدت سه هفته از آن استفاده کردم و پوست مرا به طور قابل توجهی نرم کرد – برای آرام کردن و نوازش پوست‌های حساس از ماده موثره عسل بهره برده است. حتی به من کمک کرد از واکنش‌های حساسیتی بدی که به یک محصول دیگر داشتم، خلاص شوم
بروک فریشر، نویسنده 

نمایش دیدگاه‌‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!