آرمانی بهار 2024

آرمانی بی توجه به ترندها و هیاهوی اینفلوئنسرها استایل خود را دیکته می‌کند

آرمانی؛ نهایت جلوه و شکوه استایل زنانه در بهار 2024

گویا جورجیو آرمانی واقعا تصمیم گرفته راه خود را برود؛ در حالی که طراحان دیگر با نگرانی به تیک تاک یا استایل خیابانی نگاه می‌کنند تا ببینند مردم چه پوشیده‌اند، آرمانی با بی‌توجهی به ترندها و اینفلوئنسرها، به آرامی پیش می‌رود و تصویر برازنده خود را از اینکه یک زن باید چگونه به نظر برسد، کامل می‌کند.

به طور غیرمنتظره‌ای به نظر می‌رسید امسال آرمانی بسیاری از ویژگی‌های کلیدی میلان در این فصل را درک کرده است. لباس سفید پرنده‌گونه، لباس مشکی خوش ترکیب،کمربندهای عریض کمرگیرکیف‌های دستی رنگارنگ، زیرپوش به عنوان لباس بیرونی، طیف وسیعی ازاز رنگ‌های کاراملی و آبی روشن، لباس‌های شفاف، توری و نیمه شفاف (بدون هرگونه قید و بندی در پوشیدن یا نپوشیدن سوتین)، کفش‌های تخت قابل پیاده‌روی، مینی‌ژوپ‌های  کوتاه و صفی طویل از مدل‌های جذاب…

البته آرمانی این کار را به شیوه خودش انجام داد و البته که ستارگانی از سینما را در تالار خصوصی آرمانی در یک مجتمع باشکوه در مرکز تاریخی میلان گرد آورد. اما به جای آنکه  اعضای گروه‌های پاپ آبکی یا مشاهیر هالیوودی پر سرو صدا  و هیکل‌های عملی را دعوت کند، ستارگانی همچون کیت بلانشت، ژولیت بینوش و لیلی آلن و همچنین مدل آمریکایی فعال لارن واسر را دعوت کرده بود تا ایده‌های درخشان این برند را برای بهار سال آینده نظاره‌گر باشند.

در کت والک هم سلیقه آرمانی را می‌توان تنها در واژه ظرافت خلاصه کرد؛ جایی که شاهد یک لباس شب مشکی اطلسی با شکافی امتدادیافته تا میانه کمر بودیم اما در عین حال به همراه آن چفت زیبای مرواریدی به شکل شگفت‌انگیزی ساده، آزاد و شناور به نظر می‌رسید.

مینی‌ژوپ‌های آرمانی نیز به اندازه تمام آنچه که پیش‌تر در بی‌بندوبارترین نمایشگاه‌های میلان دیده شده‌ بود، کوتاه بودند و البته توری و مرواریددوزی‌شده.
اما جذابیت دوچندانشان در این بود که روی یک شلوار ابریشمی-اطلسی سفید گشاد پوشیده شده بودند. در عین حال، کمربندها عریض بودند با جنس چرم رنگی ساده تا ظرافت را کمر باریک تاکید کنند.

ممکن است بپرسید که چه شده که جورجیو آرمانی، این پیرمرد یکه‌تاز در مد ایتالیا تا این حد با ترندهای ناپایدار این دوران همسو شده است؟ آرمانی تقریباً ۵۰ سال است که در رأس شرکت خود قرار دارد و با اتکا به زیبایی‌شناسی بی‌نقص خود، توانسته ثروتی ۱۱ میلیارد دلاری به دست آورد, اتفاقی که هرگز در این صنعت برایتان رخ نخواهد داد مگر آنکه در برابر بادهای غالب فروتنانه خم شوید و ذهن خود را به روی ایده‌های جدید باز بگذارید.

Armani_show_spring2024آخرین چشم‌انداز در کت‌والک امسال آرمانی، یک لباس سفید مرواریددوزی شده بلند با یک حجاب شفاف بود که وقتی مدل زیر نور می‌چرخید، حال و هوایی شبح‌گونه به خود می‌گرفت؛ یک پایان بسیار مناسب برای یک نمایشگاه آسمانی بود؛ حقیقتی که به نظر می‌رسید خود آرمانی نیز در لحظه تشویق ایستاده حضار بدان واقف بود.

بخوانید:  17 مدل کیف رودوشی نایلونی جذاب 2023
آرمانی با بی‌توجهی به روندها و اینفلوئنسرها
نمایش دیدگاه‌‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی
ما تنها منتخب پست‌های هر هفته را برایتان می‌فرستیم.
و البته هرگز شما رو اسپم نمی‌کنیم!